Even een vraagje. Ik kom al drie dagen met geen mogelijkheid meer op
http://www.flickr.com
De melding die ik na 2 minuten krijg is:
Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Apache/2.0.59 (Unix) Server at www.flickr.com Port 8087
Ligt dit aan een instelling op mijn computer of is Flickr echt al drie dagen plat. En zo ja, weet iemand waar ik nieuws daarover kan vinden?
Alvast bedankt en een goeie zondag verder
Flickr
-
-
-
- Moderator
-
- Beheerder
Als je met een andere browser (IE, Opera, Safari) naar Flickr toe gaat, heb je dan hetzelfde probleem ? Als het probleem dan niet optreedt, probeer dan bijvoorbeeld eens een vers Firefox-profiel (allemaal nieuwe instellingen).
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Met Seamonkey, IE en een nieuw profiel kom ik er ook niet.nirwana schreef:Als je met een andere browser (IE, Opera, Safari) naar Flickr toe gaat, heb je dan hetzelfde probleem ? Als het probleem dan niet optreedt, probeer dan bijvoorbeeld eens een vers Firefox-profiel (allemaal nieuwe instellingen).
Ondertussen ook mijn virus- en andere bescherming uitgezet. Firewall even uitgeschakeld. Gisteren al een systeemherstel gedaan om laatste windowsupdates e.d. te verwijderen. Het help helaas niet.
Hindrik
-
- Beheerder
Dus alles op jouw computer heeft er last van.
Misschien een DNS-probleem ? Je zou de servers van OpenDNS eens in kunnen stellen: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=9525
Die gebruik ik ook alweer een tijdje en bevalt eigenlijk wel goed (lees: ik heb er geen problemen mee).
Misschien een DNS-probleem ? Je zou de servers van OpenDNS eens in kunnen stellen: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=9525
Die gebruik ik ook alweer een tijdje en bevalt eigenlijk wel goed (lees: ik heb er geen problemen mee).
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
Bedankt voor deze tip en andere hulpvaardigheid.nirwana schreef:Dus alles op jouw computer heeft er last van.
Ik heb het bestudeerd en zou het gaan toepassen, maar vanavond laadde Flickr weer normaal zijn plaatjes. Ik heb het idee dat het inderdaad iets met DNS is geweest. Enkele weken geleden heb ik contact met mijn provider gehad over langzaam internet en ook toen was het vooral Flickr dat traag was. Een download-test liet toen zien dat er niets met de ADSL-verbinding op zich loos was.
Wanneer je benieuwd bent naar wat ik zoal op Flickr doe:
http://www.flickr.com/photos/hindrik/

Mei Fryske groetnis,
Hindrik