mijn studie is af, woensdag heb ik mijn bul ontvangen en ben nu een echte ir.

nu heb ik weer tijd om me weer een beetje uitgebreider met vertalen, sphinx testen en allerlei leuke mozilla dingen bezig te houden!

Sipke
GefeliciteerdSipster schreef:woensdag heb ik mijn bul ontvangen en ben nu een echte ir.
nu heb ik weer tijd om me weer een beetje uitgebreider met vertalen
op mijn bul staat vrij programmaFrederik schreef:Gefeliciteerd !! maar.......ir in wat
heel veel euros verdienen, met heel leuk werk, dat ik heel snel ga vinden....vulture schreef:@Sipster wat ga je nu verder doen? Nog meer studeren of euro's verdienen met wat voor een werk?
dat was ik heel binnenkort natuurlijk ook van plan, maar moet dat nu wel heroverwegen nu Debian en Ubuntu overwegen om FF eruit te gooien....vulture schreef:@Sipster dan heb je nu ook tijd om over te stappen naar Linux. Daar hebben we in dit forum een gezellig en leerzaam Draadje over,
Join the club
ja daar komt nu weer wat meer tijd voormoZes schreef:GefeliciteerdSipster schreef:woensdag heb ik mijn bul ontvangen en ben nu een echte ir.
nu heb ik weer tijd om me weer een beetje uitgebreider met vertalenWelkom bij de club
![]()
Wat dacht je van de Friese Thunderbird?
Slackware? Of een BSD? Over BSD is op het forum ook thread aan het ontstaanSipster schreef:heel veel euros verdienen, met heel leuk werk, dat ik heel snel ga vinden....vulture schreef:@Sipster wat ga je nu verder doen? Nog meer studeren of euro's verdienen met wat voor een werk?
Dus als iemand nog iets weet, ik weet dus het nodige van biologische landbouw, maar kan ook goed organiseren en regelen, (evenementen, conferenties) ben een analytische denker, heb veel goede ideeën en wil heel graag nog meer leren over trainingen te geven, en bedrijven te leiden, aan te sturen...
dat was ik heel binnenkort natuurlijk ook van plan, maar moet dat nu wel heroverwegen nu Debian en Ubuntu overwegen om FF eruit te gooien....vulture schreef:@Sipster dan heb je nu ook tijd om over te stappen naar Linux. Daar hebben we in dit forum een gezellig en leerzaam Draadje over,
Join the club