M$ Vista bashing

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Re: M$ Vista bashing

Bericht door common sense »

moZes schreef:op : http://badvista.fsf.org/
Prima campagne! Jammer alleen dat het ietwat negatief overkomt. Er zijn alternatieven, alleen weten mensen niet dat ze mogen en kunnen kiezen. Vista is geen probleem meer als je van XP naar Linux switched. Dit mag naar mijn smaak wat sterker naar voren komen in deze campagne.

De introductie van Vista is het moment om te switchen naar Linux!
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Op bovenstaande website staat ook een link naar dit. :D

Het zal allemaal weinig uithalen vrees ik, maar de intentie is goed. Laten we het daar maar op houden. ;)
Afbeelding
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Bericht door common sense »

adri schreef:Op bovenstaande website staat ook een link naar dit. :D
:lol:
Vooral de Minimum System Requirements, lachuh!
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Gelezen op tweakers.net (dus moet het waar zijn!), de waarheid omtrent Vista:
Angry, Drunken Vista Punches 13-Year-Old.

Highlighting what has become a difficult product launch for Microsoft, the Vista rollout was marred by violence today.
In a sign that the freshly revised operating system is under tremendous pressure after bad reviews and questions about its adoption rate, Vista showed up drunk at a launch party in an East Lansing, Mich., CompUSA.
Stumbling around the store, Vista knocked over a stack of Xboxes and threw up in an open Dell tower.
?Whaddar you lookin? at?!? the aging celebrity snarled at frightened patrons.
?Yeah, I?m Vista! I?m all new!? the operating system said sarcastically. ?At least certain parts of me. Like my graphics. And my tits. Yeah, that?s right. I had my boobs done!?
Vista curled up under a row of laptops and began to sob. Minutes later the operating system seemed to have forgotten its despondency and was bouncing around the store like a coke-fueled weasel when it was approached by an over-curious 13-year-old Landon Roberts.
?Don?t touch me!? Vista screamed suddenly, flailing its arms and landing a glancing blow on Roberts.
Roberts, a black belt in karate, proceeded to drop Vista like a dirty sock.
Microsoft declined to comment for this story and even refused to admit that it had ever heard of an operating system called ?Vista.?
;)
Afbeelding
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Bericht door common sense »

Nog meer humor, van een ietwat verdachte bron, maar wel HEEL grappig :lol:
http://www.apple.com/getamac/

Naast de humor waren er ook genoeg serieuze reacties :wink:
http://www.techworld.nl/rss/article/297 ... hyped.html
Freston
Berichten: 147
Lid geworden op: 24 januari 2007, 14:19
    unknown unknown

Bericht door Freston »

Hehe, ik heb voor de gein eens gekeken wat Vista nu eigenlijk kost. Maar er zijn zoveel pakketten en ugrades kosten van het ene pakket weer wat anders dan van het andere pakket... zozeer zelfs dat het me aan die scène van Monty Python deed denken:

Leraar: Als je vandaag sport hebt, draag je witte sokken. Je hangt je jas aan het linker haakje en neemt je lunchpakket uit je tas. Behalve wanneer je een briefje van de decaan hebt, dan heb je wel sport, neem je niet je lunch uit je tas en hang je je jas achter de deur. Heb je geen sport vandaag, en heb je wel een briefje van de decaan, dan heb je geen witte sokken aan en leg je je lunch op je bureau. Je jas hang je achter de deur. Behalve als je geen briefje hebt, dan draag je wel witte sokken, heb je geen sport vandaag en laat je je lunch in je tas.
Leerling: Meneer? Ik draag geen witte sokken, en ik heb wel sport vandaag.
Leraar: Let je op? Je hebt geen witte sokken, dan heb je een briefje van de decaan en hang je je jas achter de deur. Behalve wanneer je je lunchpakket in je tas laat, dan heb je geen briefje van de decaan en hang je je jas aan het linker haakje.

Echt waar, het verhaal hier is ingewikkelder.
RobC
Berichten: 148
Lid geworden op: 9 april 2005, 14:18
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door RobC »

Je bedoelt zeker zoiets als dit :

Afbeelding
Mozilla/5.0 (OS/2; Warp 4.5; rv:10.0.10) Gecko/20100101 Firefox/10.0.10
Mozilla/5.0 (OS/2; Warp 4.5; rv:10.0.11) Gecko/20121116 Thunderbird/10.0.11
Plaats reactie