Kan dit ook automatisch?
Bedankt alvast,
Henk

Kijk bij de accountinstellingen naar "Kopieën en Mappen" naar de optie "Plaats een kopie in:" en selecteer "Anders" .henk schreef:Mijn berichtenfilters worden automatisch alleen toegepast op postvak in. ik wil echter ook mijn verzonden items naar een bepaald persoon naar een bepaalde map verplaatsen.
OK. Dan moet je een berichtenfilter aanmaken wat toegepast wordt op "Verzonden Berichten".Henk schreef:Wat ik nu wil is dat vrijwel alle verzonden berichten op dat account naar de gewone map gaan behalve die berichten die gericht zijn aan een bepaald persoon. Oftewel, alleen de berichten gericht aan jantje moeten naar de map jantje.
Welke versie gebruik jij?henk schreef:Ik kan nergens instellen op welke map het berichtenfilter standaard toegepast moet worden. In berichtenfilterbeheer staat de standaard map altijd op "postvak in" van het desbetreffende account.
Ah, ik zie wat je bedoelt.Henk schreef:en als ik dit al aanpas naar "verzonden berichten" terwijl ik één filter geselecteerd hebt, past hij dit toch aan voor alle filters. Bovendien staat alles weer op "postvak in" als berichtenfilter beheer heb afgesloten en weer opstart