werkt, heb het getest

http://mozillalinks.org/wp/2007/12/unco ... ll-button/
Maar daar moet je wél TB voor afsluiten helaas.adri schreef:Ja, vreemd ook dat TB wel een ingebouwde profielbeheerder aan boord heeft en FF niet (zou een hoop gedoe kunnen voorkomen, m.i.).Pettic schreef:Ik vond het al vreemd dat die knop wél in Thunderbird en niet in FF beschikbaar was
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je in FF direct een add-on kunt toevoegen.Manuel schreef:Maar waarom die knop in hemelsnaam standaard verborgen is, is mij een groot raadsel...
Het zou kunnen, maar dan nog...cysoon schreef:Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je in FF direct een add-on kunt toevoegen.Manuel schreef:Maar waarom die knop in hemelsnaam standaard verborgen is, is mij een groot raadsel...
In TB moet je eerst een add-on downloaden en dan installeren in TB.
In Bugzilla heb ik eens de volgende uitleg gelezen:cysoon schreef:Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je in FF direct een add-on kunt toevoegen.Manuel schreef:Maar waarom die knop in hemelsnaam standaard verborgen is, is mij een groot raadsel...
In TB moet je eerst een add-on downloaden en dan installeren in TB.
Ik vond het een erg kromme redenering, maar dat zij dan zo. Ik zou eerder zeggen "plaats dan een andere tekst op die knop" of plaats er een waarschuwing achter waarin wordt vermeld dat je addons normaal gesproken via addons.mozilla.org ophaalt en dat je via die knop alleen extensies vanaf schijf kunt installeren. Als je het dan zo maakt dat die melding slechts 1 keer getoond wordt of dat een gebruiker eenvoudig die melding kan uitschakelen, dan ben je er volgens mij ook. Dan hoef je niet via een hide-instelling alsnog die knop zichtbaar te maken.Mike Beltzner schreef:The "Install" button at the bottom left of the Add-ons manager allows a user to install a XPI file from their local disk. This is a pretty rare action; the primary mechanism for getting Add-ons will be through addons.mozilla.org or other websites.
I'm concerned that most users new to Add-ons will presume that the best way to install an add-on will be through the "Install" button. It should be removed to avoid confusion.