Friese Thunderbird

Voor alle vertalingen van Mozilla-software in de Friese taal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Friese Thunderbird

Bericht door moZes »

Omdat Mad Maks wel aanwezig is, dezelfde vragen voor Thunderbird:
Werkt het vertalen in de nieuwe situatie nog steeds met die java-app?
Gebruik jij die dan?
Kan de database met NL woorden gekopieerd worden, zodat die gewijzigd kunnen worden in het Fries?

Weetjes, tips , etc. om dit goed aan te pakken?

Bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Zoals ik al in het FF nl forum heb gemeld wil ik volgende maand een artikel er over schrijven. Maar ik wil je in de tussentijd best helpen :-) zoals ik al gemaild heb naar degene die de friese FF heeft geregistreerd (ik neem aan dat jij dat bent) kan ik je de nederlandse vertaling sturen en die kan je simpel aanpassen met MozillaTranslator 5.04.

Neem even prive contact op.

groet

Mad Maks
p.s. moet ik je ook registreren op de MLP pagina's als de friese vertegenwoordiger?
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

nog even daargaan op dit onderwerp. het lijkt mij verstandig als de friese vertaling van TB en FF een pagina krijgen op mozbrowser. ThunderbirdNL is bezig om de pagina's omtezetten naar thunderbird.mozbrowser.nl en volgens mij moet daar dan een pagina komen in de trant van thunderbird.mozbrowser.nl/fries. zo houden we de boel bij elkaar:-)

Groet

Mad Maks
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Mad Maks schreef:nog even daargaan op dit onderwerp. het lijkt mij verstandig als de friese vertaling van TB en FF een pagina krijgen op mozbrowser.
Mijn zegen heb je. Het ThunderbirdNL-project kan daar zelf de website via FTP beheren dus een Friese pagina is daar zo aangemaakt.

Als je ook met een Friese (Fryske ?) Firefox (leuke alliteratie overigens) aan de slag wilt, dan moet je even bekijken waar je die het liefst onderbrengt. Die kan wat mij betreft een plaatsje op MozBrowser krijgen. Maar misschien past het beter bij MozillaNL. Of misschien verhuist MozillaNL ook eens de pagina's naar MozBrowser. Wij staan voor elk voorstel open en willen graag meewerken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

Mad Maks schreef:ik neem aan dat jij dat bent
Inderdaad .
Mad Maks schreef:Neem even prive contact op.
Doe ik.
Mad Maks schreef:p.s. moet ik je ook registreren op de MLP pagina's als de friese vertegenwoordiger?
Nog even wachten ...
Plaats reactie