Sinds gisteren doet Lightning lastig. Ik wilde in een item, verjaardag jaarlijks terug laten keren zonder einddatum, de herinnering voor 2010 uitzetten. Dat kan niet meer en nu krijg ik de foutmelding MODIFICATION_FAILED, er wordt geen beschrijving bij gegeven:

Toen ik probeerde een nieuwe afspraak in te voeren lukte dat niet, ik kan alleen nog naar vorige maand en volgende maand gaan, meer niet:

De-installeren van Lightning en herinstalleren ervan maakte niet uit, zij het dat ik wel de hele agenda-inhoud kwijt ben. Nou ja, kwijt... op Google Agenda staat de boel nog wel maar komt niet meer terug in de geherinstalleerde agenda. Misschien biedt MozBackup soelaas want daar moet de laatste wijziging (zaterdag gemaakt) nog in staan; alleen als ik de laatste back-up installeer raak ik dan de e-mails van daarna kwijt? Misschien heeft iemand daar ervaring mee?
Ik kan nu wel weer data invoeren want dat is weer mogelijk. Alleen om alles met de hand weer in te voeren....bahhhh.
Synchroniseren met de Google agenda verliep vlekkeloos.
Ik vermoed dat Google Gears, de optie om de Google-agenda elders ook off-line te bekijken, de boosdoener is. Want sinds ik dat erbij had gezet moet het mis zijn gegaan. Die Google Gears heb ik maar gede-installeerd,
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om dit vlot te trekken, alvast dank voor reacties?
Jan