FEBE

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Gesloten
MFF
Berichten: 26
Lid geworden op: 4 mei 2009, 15:32
    Windows Vista Firefox

FEBE

Bericht door MFF »

De FEBE backup toepassing van firefox werkt prima, maar ik zou graag nog zien dat hij ook de icons die je bij de bladwijzers hebt ingesteld automatisch meegenomen worden. Zodat je die niet bij ene nieuwe installatie weer allemaal opnieuw in moet stellen. Sommige websites die je bezoekt zorgen later dat het icon weer bij de bladwijzer staat, maar niet alle sites doen dat.
Gebruikersavatar
RHPJS
Berichten: 231
Lid geworden op: 23 augustus 2008, 12:25
Locatie: Achterhoek
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: FEBE

Bericht door RHPJS »

Als je de pagina van de bladwijzer laadt, dan wordt automatisch de favicon ververst met de huidige favicon van de website. Lijkt me sterk dat het bij de meeste dan niet lukt, de pagina's wel in zijn geheel uitgeladen?
AfbeeldingAfbeelding
Dorus
Berichten: 2547
Lid geworden op: 9 oktober 2004, 12:11
    Windows Vista Firefox

Re: FEBE

Bericht door Dorus »

Ik geloof dat dit een FF bug is. En dat er het een en ander verbeterd is hieraan in FF3.5. Die komt over enkele weken uit, nog even geduld hebben dus :)
¿ʇı̣ əsnqɐ ʇ,uɐɔ noʎ ɟı̣ əpoɔı̣un sı̣ pooɓ ʇɐɥʍ
Gebruikersavatar
m@tje
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 september 2008, 21:55
Locatie: Nijmegen
    Windows Vista Firefox

Re: FEBE

Bericht door m@tje »

Hallo , Dat Febe is dat wat ?

Ik bedoel werkt het goed , maakt het een totale backup ?

Zelf gebruik ik Mozbackup iets waar ik zeer tevreden over ben , maar wat ik begreep was dat Febe dat automatisch kan ( inplannen )

Ik wou eerst wat reacties horen voordat ik het zelf ga installeren :oops:

Kortom wat is jullie ervaring met Febe

groeten Martin
Gebruikersavatar
RHPJS
Berichten: 231
Lid geworden op: 23 augustus 2008, 12:25
Locatie: Achterhoek
    Windows Vista Firefox
Contacteer:

Re: FEBE

Bericht door RHPJS »

FEBE is erg handig. Maar tijdens het maken van een back-up, kun je FF niet gebruiken. Verder uitstekend stukje software.
De enige reden dat ik het niet meer gebruik, is dat ik regelmatig een image maak.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
m@tje
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 september 2008, 21:55
Locatie: Nijmegen
    Windows Vista Firefox

Re: FEBE

Bericht door m@tje »

Hoi

Bedankt voor je snelle reactie

Bij mozbackup moet je ook Firefox afsluiten voordat je een backup kan maken , daar stoor ik mij verder niet aan :P

Ik heb inmiddels ( na het lezen van de vele reacties ) op addons.mozilla.org toch maar Febe geinstalleerd :D

Werkt inderdaad super en een backup planner erin , je zult altijd zien dat je net vergeten bent een backup te maken
en de net nieuwe extensie/thema's etc die je als laatst had geinstalleerd buiten de boot vallen , vandaar dus nu Febe :mrgreen:
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: FEBE

Bericht door adri »

Om even een ander geluid te laten horen: Ik heb FEBE vorig jaar of zo eens een tijdje gebruikt en was er niet kapot van...
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat FEBE toen net nieuw was en misschien nog niet helemaal uitontwikkeld.
Het kan dus best zijn dat het tegenwoordig wel prima functioneert.
Overigens kom ik hier op het forum, naar mijn smaak, ook te vaak problemen met MozBackup tegen.

In wezen is het simpel, maak gewoon een kopie van je profiel, dan kun je altijd e.e.a. herstellen. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
m@tje
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 september 2008, 21:55
Locatie: Nijmegen
    Windows Vista Firefox

Re: FEBE

Bericht door m@tje »

adri schreef:Om even een ander geluid te laten horen: Ik heb FEBE vorig jaar of zo eens een tijdje gebruikt en was er niet kapot van...
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat FEBE toen net nieuw was en misschien nog niet helemaal uitontwikkeld.
Het kan dus best zijn dat het tegenwoordig wel prima functioneert.
Overigens kom ik hier op het forum, naar mijn smaak, ook te vaak problemen met MozBackup tegen.

In wezen is het simpel, maak gewoon een kopie van je profiel, dan kun je altijd e.e.a. herstellen. ;)
Hoi Adri , ik heb met Mozbackup nog nooit enig probleem gehad ! en zal deze naast Febe blijven gebruiken

En wat betreft Febe , mischien heb je gelijk en stond het net in de kinderschoenen , de tijd zal leren wat deze nieuwere versie doet
Maar tot nu toe heb ik er erg veel positieve reacties gelezen erover :shock:

( dat was ook een reden waarom ik zo lang had gewacht met het installeren van Febe )
:wink:
Gesloten