Ontdek een firefox geheim

Tips om handig gebruik te maken van Firefox als webbrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows XP Firefox

Re: Ontdek een firefox geheim

Bericht door Frederik »

Rechtsonder je bericht wordt automatisch een regel geplaatst met informatie over welk besturingssysteem je gebruikt en welke browser.

Als je about:config hebt getypt in een nieuw Firefox venster kom je hem echt tegen, je moet die hebben:
extensions.hideInstallButton standaard boolean ;true
Gebruikersavatar
Koen_92
Berichten: 758
Lid geworden op: 17 oktober 2006, 19:28
Locatie: Betuwe
    Debian Iceweasel

Re: Ontdek een firefox geheim

Bericht door Koen_92 »

3.0.12 is toch nog helemaal niet verouderd?
Hij wordt nog onderhouden en is dus veilig.
Als het nou bijvoorbeeld 2.0.0.20 of 3.0.1 was geweest is het een ander verhaal.

Men heeft nog tot januari de tijd om te upgraden en dat is maar goed ook. Sommige mensen wachten namelijk liever even tot de grote problemen er uit zijn (kijk maar naar hoe snel 3.5.1 uitkwam als nood-update).
Een nieuwe release zal zo goed getest worden als na de release :)

Ik kan overigens, mocht ik willen nog langer wachten met het overstappen op Firefox 3.5, want ik gebruik Debian Linux. De ontwikkelaars van Debian zullen Firefox 3 namelijk zelf blijven ondersteunen tot mijn Debian-versie niet meer ondersteund wordt, iets dat nog zeker 2 jaar zal duren. Ik heb dus nog even de tijd :)
Maar Firefox 3.5 biedt volgens mij genoeg voordelen om al eerder over te stappen, dus ik zal volgende maand ook wel een keer over gaan.

In de vorige versie van Debian Linux zit nog Firefox 2. Deze versie wordt nog tot februari volgend jaar ondersteund, dus daarmee kun je nog veilig van Firefox 2 gebruik maken tot februari. Het lijkt me alleen sterk dat iemand dat zou willen...
Gebruikersavatar
Terror Freak
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 juli 2009, 23:20
Locatie: Hardcore Nederland
    Windows XP Firefox

Re: Ontdek een firefox geheim

Bericht door Terror Freak »

[quote="Frederik"]Rechtsonder je bericht wordt automatisch een regel geplaatst met informatie over welk besturingssysteem je gebruikt en welke browser.

Als je about:config hebt getypt in een nieuw Firefox venster kom je hem echt tegen, je moet die hebben:
extensions.hideInstallButton standaard boolean ;true[/quote]


ja die staat op true en waar moet ik die op zetten om die button tekrijgen ??

EDIT het is gelukt super heel erg bedakt

MVG

T.F
Plaats reactie