TB en minimaliseren

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gijs
Berichten: 296
Lid geworden op: 15 november 2004, 20:49
    unknown unknown

TB en minimaliseren

Bericht door Gijs »

Hallo

Klein vraagje. Als ik TB 0.9 NL wegklik naar de statusbalk van windows, dus mbv rechtsbovenaan "_"teken, wordt TB geminimaliseerd.
Ik verwacht dan dat als ik of op het TB icoon op mijn desktop klik of vanuit FF mijn mail wil uitlezen dat TB automatisch weer naar zijn oorspronkelijke formaat teruggaat. Maar dat gebeurt niet hij blijft geminimaliseerd staan.
Kan ik dat nog instellen ?
mvrgr
Gijs
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: TB en minimaliseren

Bericht door ByteWarrior »

Gijs schreef:Klein vraagje. Als ik TB 0.9 NL wegklik naar de statusbalk van windows, dus mbv rechtsbovenaan "_"teken, wordt TB geminimaliseerd.
Ik verwacht dan dat als ik of op het TB icoon op mijn desktop klik of vanuit FF mijn mail wil uitlezen dat TB automatisch weer naar zijn oorspronkelijke formaat teruggaat. Maar dat gebeurt niet hij blijft geminimaliseerd staan.
Kan ik dat nog instellen ?
Ik denk niet dat daar een instelling voor is. Ik ken trouwens geen enkel programma dat dit kan hoor. Het grootste probleem van TB zou zijn dat het op alle besturingssystemen moet werken, en dat is volgens mij niet mogelijk met jou methode...
Gijs
Berichten: 296
Lid geworden op: 15 november 2004, 20:49
    unknown unknown

TB en minimaliseren

Bericht door Gijs »

Ik was het natuurlijk gewend met OE onder W98
Sorry, ik zal er mee moeten leren leven :cry:

groet
Gijs
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: TB en minimaliseren

Bericht door ByteWarrior »

Gijs schreef:Sorry, ik zal er mee moeten leren leven :cry:
Is het echt zo'n probleem? Uiteindelijk moet je gewoon op de takenbalk klikken ... :-)
Manni
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 november 2004, 16:23
    unknown unknown

Bericht door Manni »

En als je dat nou in de mapopties insteld? (ik herken namelijk niets van wat je bedoeld)
Gijs
Berichten: 296
Lid geworden op: 15 november 2004, 20:49
    unknown unknown

Bericht door Gijs »

ByteWarrior schreef:Is het echt zo'n probleem? Uiteindelijk moet je gewoon op de takenbalk klikken ... Smile
Nee geen probleem ik kan er mee leven. Alleen heb ik de taakbalk op hidden staan zodat ik alleen de taakbalk zie als ik er met de muis naar toe ga. Ik weet dus niet direct of ik TB al gestart heb.
manni schreef: En als je dat nou in de mapopties insteld? (ik herken namelijk niets van wat je bedoeld)
Ik weet niet helemaal wat je hier bedoelt. Welke mapopties ?

mvrgr
Gijs

sc00zy: Ik heb even je quotes aangepast... je was de "=" vergeten ;)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Gijs schreef:Nee geen probleem ik kan er mee leven. Alleen heb ik de taakbalk op hidden staan zodat ik alleen de taakbalk zie als ik er met de muis naar toe ga. Ik weet dus niet direct of ik TB al gestart heb.
Op die manier...
Dan snap ik het natuurlijk...

Tip: koop een extra-groot scherm, dan kan je je taakbalk laten staan ;-)
Gijs
Berichten: 296
Lid geworden op: 15 november 2004, 20:49
    unknown unknown

TB en minimaliseren

Bericht door Gijs »

ByteWarrior schreef: Tip: koop een extra-groot scherm, dan kan je je taakbalk laten staan ;-)
Goed idee. Ik heb nu 15 inch CRT en dan hou je inderdaad maar weinig scherm voor de webpages over

Ik zal het Sinterklaas vragen :)

mvrgr
Gijs
Plaats reactie