Overzicht op voorpagina recente berichten aangepast

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Overzicht op voorpagina recente berichten aangepast

Bericht door nirwana »

Op de voorpagina van MozBrowser heb ik vanavond het overzicht met recente berichten wat aangepast. Er was daar een scheiding tussen "populaire onderwerpen" en "recente onderwerpen".

Eerlijk gezegd vonden we deze laatste het meeste interessant. Daarom is het eerstgenoemde overzicht nu verwijderd.
De ruimte die daardoor vrij kwam heb ik gebruikt om het forum waarin het onderwerp is geplaatst toe te voegen.
Op die manier moet je wat sneller kunnen zien waar een bepaald onderwerp over gaat. Op basis van alleen het onderwerp van een bericht is dat niet altijd meteen duidelijk.

Vooralsnog zit deze wijziging alleen in het redSilver3-thema en nog niet in subsilver2.
Mocht iemand dit ook in subsilver2 op prijs stellen, geef dat dan maar even aan.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: Overzicht op voorpagina recente berichten aangepast

Bericht door adri »

nirwana schreef: Vooralsnog zit deze wijziging alleen in het redSilver3-thema en nog niet in subsilver2.
Mocht iemand dit ook in subsilver2 op prijs stellen, geef dat dan maar even aan.
*Geeft aan* ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Overzicht op voorpagina recente berichten aangepast

Bericht door nirwana »

Kunnen de andere 12 gebruikers van de subsilver2-stijl het daar ook mee eens zijn ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
JacquesC
Berichten: 453
Lid geworden op: 20 januari 2005, 11:15
    Linux Mozilla

Re: Overzicht op voorpagina recente berichten aangepast

Bericht door JacquesC »

Mag ik er van uitgaan dat de subsilver2-stijl wel als keuze mogelijkheid blijft ondanks het geringe aantal (12?) gebruikers?

Mvg Jacques
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:126.0) Gecko/ Firefox/126.0
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:126.0) Gecko/ Thunderbird/126.0
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Overzicht op voorpagina recente berichten aangepast

Bericht door nirwana »

JacquesC schreef:Mag ik er van uitgaan dat de subsilver2-stijl wel als keuze mogelijkheid blijft ondanks het geringe aantal (12?) gebruikers?

Mvg Jacques
Jacques,

Ja, wat mij betreft mag je daar wel van uit gaan. Ondanks dat het slechts 12 gebruikers zijn, zijn het wel 12 gebruikers die hier bewust voor kiezen.
SubSilver2 loopt qua MozBrowser-aanpassingen meestal wat achter, maar de wijzigingen worden ook in dat thema wel doorgevoerd.

Zo heb ik hierin net vanavond 2 wijzigingen doorgevoerd:
1) de wijziging die ik onlangs aankondigde in het blok met recente berichten op de voorpagina
2) de link onder het forum-logo verwijst nu naar de portaal-pagina (en niet meer naar de beginpagina van het forum)

Deze laatste wijziging is ook in RedSilver3 doorgevoerd, dus nu moeten beide stijlen weer op hetzelfde niveau zitten.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie