Hulp gezocht: vertalers Mozilla.com en Mozilla Europe.org

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Hulp gezocht: vertalers Mozilla.com en Mozilla Europe.org

Bericht door ByteWarrior »

Beste Mozilla-vertalers,


Als Nederlandstalig lid van Mozilla Europe werd ik vandaag gecontacteerd door Pascal Chevrel, hoofd vertalingen van Mozilla Europe. Voor de release van Firefox 2.0 zullen de vertalers niet enkel de vernieuwde teksten voor Mozilla Europe vertalen, maar ook de teksten voor Mozilla.com. We zullen dus alle zeilen moeten bijzetten.

Gezien de grote hoeveelheid en korte tijdsperiode waarop vertaald kan worden (we krijgen de te vertalen teksten meestal maar enkele dagen voor de release van de nieuwe website), zou ik graag beroep doen op enkele vrijwilligers die me helpen met de vertaling van de website.

Een goede kennis van het Engels en Nederlands is vereist, maar de teksten worden sowieso nog eens nagelezen. De bestanden zijn gewone HTML-bestanden en makkelijk te vertalen. Als je niet weet hoe dit moet, kan ik je hier altijd mee helpen.

Momenteel heb ik nog geen te vertalen bestanden doorgekregen, maar ik zou graag voorbereid zijn.


Als je geïnteresseerd bent (en wat vrije tijd hebt de komende paar weken), laat dit dan gewoon weten (eventueel via een privébericht), samen met je e-mailadres. Als het zover is, dan zal ik contact met je opnemen met gedetailleerde instructies. Zie dit als een mooie kans om te beginnen met vertaalwerk. :-)


Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

ik heb vanaf volgende week weer eens stuk meer tijd (ben dan afgestudeer! :shock: :D 8) ) dus dan wil ik wel een paar stukken vertalen hoor... via mijn thunderbirdje kun je me een mail sturen mocht je dat willen
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

AMO zal binnenkort ook wel vertaald moeten worden, maar ik vermoed dat dat nog wel even kan duren. http://wiki.mozilla.org/Update
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

Ik wel ook wel (proberen te) helpen.
Ik ben al jaren van plan om eindelijk eens aan een vrije-softwareproject (of is het vrij softwareproject?) mee te werken, maar het komt er nooit van. Misschien heb ik gewoon een beetje zachte dwang nodig. :)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Sipster en rebil, alvast bedankt!
Ik stuur jullie een pb/e-mail als het zover is.

Rebil, het is inderdaad een mooie manier om aan een open source project mee te werken, zo ben ik ook begonnen. :-)
NVdia Group
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 november 2009, 14:33
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: Hulp gezocht: vertalers Mozilla.com en Mozilla Europe.org

Bericht door NVdia Group »

Wij van de NVdia Group willen graag vertalen! Stuur aub een mailtje naar vertaling@nvdia.tk, en naar
nvdia-group@live.nl (voor het geval een van de email adressen verloren gaat!)
Vriendelijke groeten,
Victor, Hoofd Vertaling en directeur NVdia Group (http://nvdia.co.nr
NVdia Group - Translating the world
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Ubuntu Firefox
Contacteer:

Re: Hulp gezocht: vertalers Mozilla.com en Mozilla Europe.org

Bericht door nirwana »

NVdia Group schreef:Wij van de NVdia Group willen graag vertalen! Stuur aub een mailtje naar vertaling@nvdia.tk, en naar
nvdia-group@live.nl (voor het geval een van de email adressen verloren gaat!)
Vriendelijke groeten,
Victor, Hoofd Vertaling en directeur NVdia Group
Victor,

Volgens mij had je hier zo'n 5 a 6 jaar geleden op moeten reageren, want toen was dit onderwerp actueel.
Maar in elk geval bedankt voor het aanbod (beter laat dan nooit).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie