Verschil tussen FEBE en Mozbackup

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows XP Firefox

Verschil tussen FEBE en Mozbackup

Bericht door Tarzan »

Ik heb, voor het overzetten van de bestanden in FF en TB, steeds gebruik gemaakt van Mozbackup. Nu hoor ik ook van FEBE. Wat is nu het verschil tussen die 2?
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Linux Firefox

Re: Verschil tussen FEBE en Mozbackup

Bericht door Frederik »

Eigenlijk vrij weinig. Net wat je prettig vindt om mee te werken:
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... =8&t=17268

Ik gebruik altijd MozBackup en heb Febe zelfs nog nooit uitgeprobeerd.
Gebruikersavatar
m@tje
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 september 2008, 21:55
Locatie: Nijmegen
    Windows Vista Firefox

Re: Verschil tussen FEBE en Mozbackup

Bericht door m@tje »

Ik gebruikte altijd Mozbackup ! maar nu al weer een tijdje Febe :) (ook eerst net als jij navraag gedaan)

Febe werkt lekker snel en makkelijk , 1 klik en er word een backup gemaakt van alles !

Maar ik kan het niet laten af en toe nog een backup te maken met Mozbackup ( eigenlijk gebruik ik beide dus ) :lol:

Probeer het eens uit zou ik zeggen , ik vind het een fijn ,snel en makkelijke add-on :wink:
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    Windows Vista Firefox

Re: Verschil tussen FEBE en Mozbackup

Bericht door JimB »

FEBE had wel en heeft nog af en toe kinderziektetrekjes. Waarom hebben ze bvb nog altijd niet opgelost dat als je een script melding krijgt (normaal omdat het wel een tijdje kan duren) dat die op de voorgrond verschijnt ipv achter het FEBE voortgangsvenster ?
Plaats reactie