Eigen Firefox Opensearch Zoekmachine plugin maken

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
martijn1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 november 2009, 17:34
    Windows Vista Firefox

Eigen Firefox Opensearch Zoekmachine plugin maken

Bericht door martijn1987 »

Beste mensen, ik heb hulp nodig want ik word helemaal gestoord. Wat wil het geval, ik probeer deze tutorial te volgen, maar zonder succes: https://developer.mozilla.org/en/Creati ... or_Firefox. Als ik het uiteindelijke XML bestand aan mijn website toevoeg dan ziet Firefox het wel, maar als ik klik op plugin toevoegen dan krijg ik het bericht: "Firefox kon de zoekplug-in niet downloaden vanaf:" en dan staat er de url waar het bestand staat. Ik heb al van alles geprobeerd, maar om de een of andere manier herkent Firefox het niet. Ook niet als ik het XML bestand toevoeg aan de desbetreffende map op mijn computer. Als iemand een tip heeft hoe ik hier omheen kan komen of wat het probleem is dan hoor ik het graag...
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    Windows Mozilla
Contacteer:

Re: Eigen Firefox Opensearch Zoekmachine plugin maken

Bericht door Tonnes »

Heb je op punt 3 en 4 in de Troubleshooting Tips gelet? Daar staat de precieze reden van de foutmelding…
Plaats reactie