Steeds opnieuw inloggen...?

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Berend Jansen
Berichten: 272
Lid geworden op: 1 september 2004, 15:36
Locatie: Assen
    Windows XP Chrome

Steeds opnieuw inloggen...?

Bericht door Berend Jansen »

Ik moet, telkens als ik MozBrowser bezoek, inloggen. Eenmaal ingelogd blijf ik dat ook gedurende een browsersessie.
Na opnieuw starten van FF, IE, Chrome of welke browser dan ook, moet ik wéér opnieuw inloggen.
Het verschijnsel doet zich op meerdere pc's voor.
Sport ontwikkelt het lichaam, maar vernauwt de geest.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows Vista Firefox

Re: Steeds opnieuw inloggen...?

Bericht door Pettic »

Waarschijnlijk laat je je cookies wissen door e.e.a. anti-virusprogramma?
Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Steeds opnieuw inloggen...?

Bericht door nirwana »

Ik vermoed eerlijk gezegd dat dit komt door de portal-uitbreiding die we hier gebruiken. Hier heb ik namelijk zelf ook last van...
Enige tijd geleden las ik op de website van de makers van de portal-uitbreiding dat ze een nieuwe versie hebben waarin dit moet zijn opgelost.
Deze nieuwe versie moet ik binnenkort eens hier op de website plaatsen om te zien of het daarmee verholpen is.

Maar ik begrijp uit Pettic's antwoord dat dus niet iedereen hier last van heeft ?!? Waarschijnlijk heeft het dan te maken met de plaats vanaf waar je inlogt.
Als je het op de voorpagina doet dan werkt het waarschijnlijk niet goed, maar blijkbaar is er dan ook een mogelijkheid om het wel goed te laten werken...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie