Kleur van bookmarks

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    Windows Vista Firefox

Kleur van bookmarks

Bericht door JimB »

Ik was op zoek achter een extensie om wat meer te doen met mijn bookmarks. Mijn aantal bookmarks en het aantal bookmarkfolders word iets te groot. Ik vond incredible bookmarks. Dit vervangt echter de standard bookmarktoolbar door een eigen. Een beetje zoals OPERA doet als je je bookmarks toolbar zaols ik graag bovenaan ziet onder je urlbar. Dat word me iets te veel van het goede. Afgevoerd dus die Incredible Bookmarks.

Nu vraag ik me af of er niets bestaat om bepaalde bookmarks een ander kleurtje te geven (de tekst van de bookmark)
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    Windows Vista Firefox

Re: Kleur van bookmarks

Bericht door JimB »

Euh ... niemand ??
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Linux Firefox
Contacteer:

Re: Kleur van bookmarks

Bericht door nirwana »

Jim,

Misschien is dit wat voor je: TagSifter. Die combineert blijkbaar de tags van het Firefox bookmark-systeem met kleurtjes en wat dies meer zij.
Wel heeft die website het over FF 3.5, terwijl inmiddels FF 3.6 alweer het levenslicht heeft gezien ;-(

Daarnaast zit ik te denken aan bookmark-sync-diensten (zoals delicious, Read It Later).
Of iets dichter bij huis: Mozilla Weave.

Incredible Bookmarks klinkt inderdaad ook aardig als wat je zoekt. Misschien kun je de maker van deze extensie een suggestie aan de hand doen omtrent wat jij handiger zou vinden. (onder het motto "nee heb je en ja kun je krijgen").
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie