Tab Effect

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
rschilders
Berichten: 13
Lid geworden op: 4 mei 2008, 12:08
    Windows Vista Firefox

Tab Effect

Bericht door rschilders »

Hoi Forummers, ik heb de zoekfunctie hier op deze site gebruikt om te zoeken op bovenstaande extensie. Blijkbaar geen discussie meer hierover. Is er nog iemand die een link naar een aangepaste Tab Effect heeft voor FF 3.6? Op de officiele extensie pagina van FF staat ie nog wel, maar tot FF 2.0. Ik vond het een van de grappigste extensies van FF, dat omdraaien van een pagina in je scherm. Blijkbaar vond de maker van deze extensie het wel prima. Jammer. Iemand die hem werkend heeft op 3.6? Bedankt alvast.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Tab Effect

Bericht door nirwana »

Kun je ook aangeven wat deze extensie zou moeten doen ?
Ik heb deze extensie inmiddels wel compatibel gemaakt met Firefox 3.x en in Firefox 3.6 geïnstalleerd.
Maar ik heb geen idee hoe ik kan zien of deze goed werkt ;-)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
rschilders
Berichten: 13
Lid geworden op: 4 mei 2008, 12:08
    Windows Vista Firefox

Re: Tab Effect

Bericht door rschilders »

Nirwana: Bij het wisselen van de ene naar de andere openstaande tab draait het beeld net als een bladzij in een boek, in je scherm. Je scherm draait als het ware naar het volgende tabblad. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Tab Effect

Bericht door nirwana »

Nou, dan werkt deze extensie niet in Firefox 3.6. Ik heb de extensie nu wel in mijn Firefox geïnstalleerd, maar ik zie niets gebeuren als ik naar een ander tabblad ga.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
rschilders
Berichten: 13
Lid geworden op: 4 mei 2008, 12:08
    Windows Vista Firefox

Re: Tab Effect

Bericht door rschilders »

Daar was ik al bang voor, jammer. Maar evengoed bedankt voor je moeite, Nirwana!
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    Windows Vista Firefox

Re: Tab Effect

Bericht door JimB »

Jezus, wel leuk, maar dat moet resources vreten dat het niet normaal is.
Plaats reactie