Seamonkey: map Verzonden berichten

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
A. Huijgens
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 november 2010, 12:10
    Windows XP Internet Explorer 7

Seamonkey: map Verzonden berichten

Bericht door A. Huijgens »

In mijn versie van SeaMonkey, die ik deze week heb geïnstalleerd, ontbreekt de postmap "Verzonden berichten" bij "Lokale mappen".
Ik wil een map aanmaken voor VERZONDEN BERICHTEN bij "Lokale mappen" waarin automatisch de verzonden berichten worden opgeslagen, zodat ik kan zien aan wie en wanneer ik welk bericht heb verzonden.
Wie kan mij aangeven hoe en waar ik deze map kan aanmaken - graag in gemakkelijke stappen - zodat de verzonden berichten hier automatisch in worden geplaatst.

adri.
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    Windows Firefox
Contacteer:

Re: Seamonkey: map Verzonden berichten

Bericht door Tonnes »

Wordt deze niet automatisch aangemaakt na het voor het eerst versturen van een bericht? De rest kun je dan daarna verplaatsen.
Doe eens gek. Let op je spelling.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows Vista Firefox

Re: Seamonkey: map Verzonden Berichten

Bericht door Pettic »

Kijk eens naar de instellingen via menu Bewerken> Accountinstellingen > accountnaam (elke) > Kopieën en Mappen. Daar moet aan de rechterkant een vinkje staan bij [Kopie plaatsen in] én je dient tevens de gewenste locatie te kiezen.
Zoals Tonnes aangeeft wordt de ontbrekende map automatisch aangemaakt.
Windows; Firefox; Thunderbird
Plaats reactie