[Extensie] Download Manager Tweak 0.6.3

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
PDV
    unknown unknown

[Extensie] Download Manager Tweak 0.6.3

Bericht door PDV »

Heb de vertaling van Download Manager Tweak 0.6.3 in het Nederlands af.
Ik heb reeds verschillende e-mails gestuurd naar de maker van de extensie om deze vertaling toe te voegen maar krijg hierop geen reactie.
Heb de xpi vertaald zoals beschreven op http://home.hccnet.nl/e.vd.beek/firefox/ext/nl/
Aan wie kan ik de vertaalde xpi mailen zodanig dat hij terecht komt op de bovengenoemde site.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Stuur een pb naar Gert-Paul... die weet er vast wel raad mee ;)
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Doe dat idd maar of zet hem online zodat ik hem eraf kan halen en op de Nederlandse Extensie Pagina kan zetten.
PDV
Berichten: 1
Lid geworden op: 1 december 2004, 19:27
Locatie: België
    unknown unknown

Bericht door PDV »

Deze kan worden gedownload op: http://home.tiscali-business.be/~tpm439 ... gr_063.xpi
Ik zal deze enkele dagen laten staan zodanig dat je dit kunt afhalen.
Pascal De Vuyst
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb hem nu toegevoegd aan de extensiepagina. Bedankt voor de herrinnering. :)

Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar misschien is het handig om de vertaling ook aan de maker van de DownloadManagerTweak te sturen. Dan is deze vertaling straks ook op MozillaUpdate beschikbaar.

Ik heb trouwens een aantal kleine dingetjes verbeterd, maar ik neem aan dat je dat niet erg vind.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

lukt niet

Bericht door vulture »

Is er iets mis? Ik heb de ned versie gedownload. Maar bij het installeren krijg ik een blank scherm. Ik werk met FF 1.0 NL . Doe ik iets verkeerd of is er nog iets mis met deze extensie?
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: lukt niet

Bericht door Gert-Paul »

aasgier schreef:Is er iets mis? Ik heb de ned versie gedownload. Maar bij het installeren krijg ik een blank scherm. Ik werk met FF 1.0 NL . Doe ik iets verkeerd of is er nog iets mis met deze extensie?
Wanneer krijg je een blank scherm. Als je de extensie opnieuw hebt opgestart of voordat de extensie echt geïnstalleerd wordt?

Ik heb hem hier een nieuw profiel ook eventjes geprobeerd en ervaar helemaal geen problemen. Ik verwacht dat het dus bij jou ligt.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Na het downloaden dan klik ik op openen en dan krijg een een heel blank scherm. Als ik FF afsluit en daarna weer open. Helaas pindakaas geen DMT nl.

Ik had wel eerst de engelse versie gedeinstalleerd!
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie