Waarschijnlijk vreselijk stomme vraag

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Edd
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 maart 2011, 22:41
    Windows Vista Firefox

Waarschijnlijk vreselijk stomme vraag

Bericht door Edd »

Hi

Ik heb net kompozer geïnstalleerd en opgestart en wat reparaties aan een website gedaan, mooi heel blij mee.

Maar uh hoe kan ik de preview in een browser krijgen zodat ik kan zien dat mijn links het doen. :oops:

Als ik op preview druk gebeurt er niets en ik kan ook geen configuratie vinden waarin ik dat kan aangeven.
Help!
Edd
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 maart 2011, 22:41
    Windows Vista Firefox

Re: Waarschijnlijk vreselijk stomme vraag

Bericht door Edd »

Inderdaad een stomme vraag, werkt gewoon met BROWSE knopje sorry voor de overlast
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Waarschijnlijk vreselijk stomme vraag

Bericht door nirwana »

Edd,

Zolang je je eigen vragen beantwoordt, noem ik dat geen overlast, hoor.

In elk geval welkom op het forum. Als je nog vragen hebt, dan horen we het wel weer.
Domme vragen bestaan gelukkig niet. Als jij het jezelf afvraagt dan zullen er ook wel anderen zijn die het zich eens afvragen. Dan is het toch handig als je de vraag stelt en deze hier wordt beantwoord.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Edd
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 maart 2011, 22:41
    Windows Vista Firefox

Re: Waarschijnlijk vreselijk stomme vraag

Bericht door Edd »

Martijn
Dank je.
Punt is dat ik wat oude sites moet opknappen, liefst vanavond natuurlijk :( maar HTML-kit deed het ook niet meer. mijn demo van dreamweaver was verlopen, , passwoorden weg, , zucht alleen mijn FTP progje werkte nog.
Maar goed, met kompozer gaat het ook goed nog wel even achter die paswoords aan om van daaruit ook te kunnen down en uploaden.
Dank je voor het welkom
Ed
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Waarschijnlijk vreselijk stomme vraag

Bericht door nirwana »

Edd schreef:Maar goed, met kompozer gaat het ook goed nog wel even achter die paswoords aan om van daaruit ook te kunnen down en uploaden.
Ed,

Ik zou Kompozer niet gebruiken voor het up- en downloaden. Daarvoor zou ik gewoon een apart FTP-programma gebruiken. Zelf gebruik ik daar altijd Filezilla voor. Kompozer staat niet echt bekend om de goede FTP-client die er in zit, dus dat zou ik niet uitproberen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Edd
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 maart 2011, 22:41
    Windows Vista Firefox

Re: Waarschijnlijk vreselijk stomme vraag

Bericht door Edd »

Oke dank je, vond ook al weinig parameters.
Net filezilla gedownload, ga wel even goochelen.
Dank je maar weer.
Ed
Plaats reactie