Vragen kompozer

Tips voor de Nvu en Kompozer. Dit zijn visuele programma's om webpagina's mee te maken (WYSIWYG).
Plaats reactie
N!ture
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 april 2011, 15:01
    Windows 7 Internet Explorer 9

Vragen kompozer

Bericht door N!ture »

Hallo,

Sinds 2 dagen probeer ik een site te maken met HTML.

Maar er zijn nog enkele dingen die niet werken :

- Als ik naar mijn foto's wil kijken dan opent hij mijn foto's in een nieuw tabblad.
- Als ik ik in mijn foto's ben en terug naar home wil geeft hij een foutmelding.
- Hoe kan ik mijn website gratis en (liefst) zonder reclame online zetten.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Vragen kompozer

Bericht door nirwana »

Allereerst welkom hier bij MozBrowser.

Het beste kun je eerst kijken of je jouw website bijvoorbeeld op webspace van jouw provider kunt plaatsen. Meestal krijg je namelijk bij jouw Internet-abonnement ook ruimte op een webserver waar je een eenvoudige webpagina kunt plaatsen.

Als dat het geval is dan kun je die activeren (lees: in gebruik nemen) en daar bijvoorbeeld de bestanden op plaatsen die je nu al hebt. Dan kun je hier op het forum een linkje plaatsen naar deze website in wording en kunnen we alvast met je meekijken. Dan zien we bijvoorbeeld ook welke foutmelding je krijgt als je terug gaat en kunnen we vast ook wel zien waardoor dit wordt veroorzaakt.

Overigens kun je voor het weergeven van foto's ook kiezen voor een lightbox of een slideshow. Toevallig lopen daar op dit moment 2 onderwerpen over op dit forum:
- lightbox (voorbeeld)
- slideshow (voorbeeld)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie