vraagje over torrent

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
anakwaboe
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 december 2011, 5:24
    Windows XP Firefox

vraagje over torrent

Bericht door anakwaboe »

hoikes, heb wat vraagjes over downloaden van torrents

- in belgië wordt er regelmatig geblokkeerd voor het gebruik van het downloaden van torrents (zoals de piratebay),kun je met de browser firefox(hou niet van google) dit met extensies of adds oplossen?
- ik lees veel goeie dingen over de extensie " firetorrent " ,waarom updated m'n zo een goeie extensie dan niet?
- ik wil bittorrent in mijn firefoxbrowser toevoegen...kan dit of? zoniet...bestaat er een progje om "IN" firefox te downloaden van torrents...zoja welke raad je mij aan?

groeten anakwaboe :wink:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows XP Firefox

Re: vraagje over torrent

Bericht door Frederik »

Als je in het menu Extra > Add-ons en vervolgens op Add-ons verkrijgen klikt en dan in de zoekbalk torrent opgeeft, krijgt je er een aantal te zien en dat is dan een kwestie van uitproberen welke het beste bevalt.
Je kunt ook een los programma gebruiken om Torrents te zoeken en te downloaden, wat mijn voorkeur zou zijn:
http://www.utorrent.com/intl/nl/
anakwaboe
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 december 2011, 5:24
    Windows XP Firefox

Re: vraagje over torrent

Bericht door anakwaboe »

Frederik schreef:Als je in het menu Extra > Add-ons en vervolgens op Add-ons verkrijgen klikt en dan in de zoekbalk torrent opgeeft, krijgt je er een aantal te zien en dat is dan een kwestie van uitproberen welke het beste bevalt.
Je kunt ook een los programma gebruiken om Torrents te zoeken en te downloaden, wat mijn voorkeur zou zijn:
http://www.utorrent.com/intl/nl/
kan utorrent in mijn firefox browser? jammer dat firetorrent er niet meer is :-)

Bedankt voor je antwoord frederik :wink:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows XP Firefox

Re: vraagje over torrent

Bericht door Frederik »

QTorrent is een zelfstandig en apart programma en werkt niet in de browser.
Plaats reactie