Ik wil Sunbird downloaden om uit te proberen, in plaats van de Outlook-agenda.
Maar de downloadlinks werken niet, daar krijg ik foutmeldingen bij.
Heeft iemand een werkende downloadlink voor me?
Download links voor Sunbird werken niet
-
-
- Beheerder
Re: Download links werken niet
Ik denk dat dit uiteindelijk nog de eenvoudigste optie is: de portable versie van Sunbird
http://downloads.sourceforge.net/portab ... e?download
Bij Mozilla kan ik in elk geval geen werkende download-link voor Sunbird meer vinden...
http://downloads.sourceforge.net/portab ... e?download
Bij Mozilla kan ik in elk geval geen werkende download-link voor Sunbird meer vinden...
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Re: Download links werken niet
Je kunt het hier eens proberen.nirwana schreef: Bij Mozilla kan ik in elk geval geen werkende download-link voor Sunbird meer vinden...
Doe eens gek. Let op je spelling.
-
Re: Download links voor Sunbird werken niet
Dank je wel voor die link, maar als Sunbird niet meer ondersteund wordt... is het dan wel slim om het te gaan gebruiken?
-
- Beheerder
Nou nee, niet echt. Maar je wilde het eens uitproberen, dus dan gaan wij op zoek naar een download-locatieIineke schreef:Dank je wel voor die link, maar als Sunbird niet meer ondersteund wordt... is het dan wel slim om het te gaan gebruiken?

Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
Ja, dat is op zich logisch, dus dank je wel!
In mijn andere draadje las ik echter pas na het plaatsen van mijn bericht hier dat het niet zo veel zin heeft...
dat ik dus beter met lightning aan de slag kan.
En uitproberen van programma's... het is niet echt mijn hobby.
Desalniettemin...
ik waardeer bijzonder de hulpvaardigheid hier!
In mijn andere draadje las ik echter pas na het plaatsen van mijn bericht hier dat het niet zo veel zin heeft...
dat ik dus beter met lightning aan de slag kan.
En uitproberen van programma's... het is niet echt mijn hobby.
Desalniettemin...
-
- Beheerder
Tja, dat kan ik vanaf deze afstand natuurlijk niet beoordelen. De ene persoon probeert zoveel mogelijk software uit en een ander wil vooral iets wat in 1 keer goed werkt. Gelukkig zijn er vele verschillende soorten gebruikers (en ook vele verschillende soorten software).Iineke schreef:En uitproberen van programma's... het is niet echt mijn hobby.
We doen het graag, hoor.Iineke schreef:Desalniettemin...
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn