Krijg herhaalde gebeurtenis niet verwijderd

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Fer
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 november 2010, 13:41
    Windows Vista Chrome

Krijg herhaalde gebeurtenis niet verwijderd

Bericht door Fer »

Ik zit met een hardnekkige "herhaalde gebeurtenis" die ik maar niet verwijderd krijg..
De gebeurtenis staat op dagelijks herhalen, maar is ondertussen niet meer nodig.

Als je de gebeurtenis aanklikt krijg je de optie of je die enkele aan wil passen of allemaal, dus klik op allemaal.
vervolgens heb ik eerst geprobeerd om het op "niet herhalen" te zetten en de datum naar 1 dag vorige maand te zetten.

Dit werkt voor even, na 1 of 2 dagen komt de opdracht weer vrolijk terug tevoorschijn.
Toen heb ik geprobeerd alle gebeurtenissen te verwijderen, maar ook dan komt het na een tijdje weer terug.

Het gaat om een binnen het netwerk gedeelde agenda, dus heb ook al gedacht dat het daar miss in zou zitten.
Alle andere computers uit, alleen de computer waar het opgeslagen staat aan en daar opnieuw verwijderd.
Helaas, het probleem blijft.


wie heeft voor mij dé oplossing?
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Krijg herhaalde gebeurtenis niet verwijderd

Bericht door adri »

Heb je misschien iets aan dit onderwerp op mozillaZine (lees zeker ook pagina 8 en 9)?
Afbeelding
Plaats reactie