feestdagen

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Windows XP Firefox
Contacteer:

feestdagen

Bericht door KoenvanV »

hoe krijg ik de feestdagen in mijn kalender? Ik gebruik Thunderbird

vraag 2: hoe kan ik eenvoudig zien welke versie ik van Mozilla producten heb geïnstalleerd? Ik weet zelfs niet welke agenda en welke versie van Firefox en Thunderbird.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 7 Firefox

Re: feestdagen

Bericht door Pettic »

Voor feestdagen in Thunderbird heb je nodig:
1. Extensie Lightning
2. Kalendergegevens, zie Calendar - Holiday Files.

De versies van Thunderbird en Firefox tref je aan:
- Firefox: via de FF-knop > Help> Over Firefox; extensies via FF > Add-ons > Extensies
- Thunderbird: via menu Extra > Help> Over Thunderbird; extensies via Extra > Add-ons > Extensies.

Als je even in de menu's had gekeken dat had je dat zelf snel gevonden.
Overigens gebruik je nog een (zeer) oude Firefox 3.5.4. Die heeft geen FF-knop, maar gebruik je menu Extra, net als Thunderbird.
Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: feestdagen

Bericht door Tonnes »

En als je dan toch in het menu Help zit: via de ondersteuningspagina kom je hier terecht.
Doe eens gek. Let op je spelling.
KoenvanV
Berichten: 348
Lid geworden op: 29 november 2007, 14:39
Locatie: Den Haag
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: feestdagen

Bericht door KoenvanV »

Pettic schreef:Voor feestdagen in Thunderbird heb je nodig:
1. Extensie Lightning
2. Kalendergegevens, zie Calendar - Holiday Files.

De versies van Thunderbird en Firefox tref je aan:
- Firefox: via de FF-knop > Help> Over Firefox; extensies via FF > Add-ons > Extensies
- Thunderbird: via menu Extra > Help> Over Thunderbird; extensies via Extra > Add-ons > Extensies.

Als je even in de menu's had gekeken dat had je dat zelf snel gevonden.
Overigens gebruik je nog een (zeer) oude Firefox 3.5.4. Die heeft geen FF-knop, maar gebruik je menu Extra, net als Thunderbird.
Ik ben alleen bang dat ik bij installatie van de feestdagen mijn kalenderinhoud (afspraken, e.d.) kwijt raak. Daarom voeg ik geen nieuwe versie meer toe van Thunderbird (was tot tweemaal toe de hele agenda kwijt). Firefox kan ik wel doen... als ik mijn favorieten dan maar niet kwijtraak...
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: feestdagen

Bericht door Mad Maks »

KoenvanV schreef: Ik ben alleen bang dat ik bij installatie van de feestdagen mijn kalenderinhoud (afspraken, e.d.) kwijt raak. Daarom voeg ik geen nieuwe versie meer toe van Thunderbird (was tot tweemaal toe de hele agenda kwijt). Firefox kan ik wel doen... als ik mijn favorieten dan maar niet kwijtraak...
een installatie van een extra kalender heeft geen invloed op je huidige kalenderinhoud.

Ook thunderbird kan je gerust bijwerken naar de laatste versie mits je ook lightnig bijwerkt. Maar het is altijd verstandig om een backup te maken voordat je dat doet met bijvoorbeeld mozbackup; http://mozbackup.jasnapaka.com/

Groet

MM
Plaats reactie