Seamonkey Email account mappen en submappen blijven geopend

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
HermanS
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 februari 2013, 12:56
    Windows 7 SeaMonkey

Seamonkey Email account mappen en submappen blijven geopend

Bericht door HermanS »

Vooral in het account "lokale mappen" gebruik ik vele onderwerp-gerichte-mappen met vele submappen.
In een veel eerdere versie van Seamonkey bleven deze submappen gesloten als Seamonkey (of de voorganger hiervan) opnieuw werd geopend.
Dat is niet meer het geval en dient na het handmatig sluiten tevens (via de rechter muisknop) het commando "map als gelezen markeren" te worden gegeven.
Ik heb naar een sleutel gezocht om in te stellen dat bij het openen van het mailprogramma de submappen gesloten blijven zodat er een overzichtelijke directory wordt geboden.
Is er een oplossing?

Dank HermanS
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Seamonkey Email account mappen en submappen blijven geop

Bericht door adri »

Eerlijk gezegd werk ik nooit met Local Folders (en ook niet zoveel met SeaMonkey), maar ik heb het even getest en de mappen sluiten inderdaad niet.
Er is wel een add-on waar je wellicht baat bij hebt: QuickFolders (Tabbed Folders).
Afbeelding
HermanS
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 februari 2013, 12:56
    Windows 7 SeaMonkey

Re: Seamonkey Email account mappen en submappen blijven geop

Bericht door HermanS »

Beste Adri,
Dank voor de tip. Ik ga het proberen.

Intussen is er versie 2.16 en daarin schijnt het probleem te zijn opgelost. In ieder geval zijn de sub-mappen bij het herstarten van Seamonkey nu gesloten.
Plaats reactie