account verwijderen/definitief afmelden

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gesloten
dana888
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 juni 2015, 9:42
    Windows 7 Firefox

account verwijderen/definitief afmelden

Bericht door dana888 »

Waarom staat er nergens account verwijderen/definitief afmelden?
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 8.1 Firefox

Re: account verwijderen/definitief afmelden

Bericht door Pettic »

Welk account en waar?
Windows; Firefox; Thunderbird
dana888
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 juni 2015, 9:42
    Windows 7 Firefox

Re: account verwijderen/definitief afmelden

Bericht door dana888 »

Als ik antwoord op mijn vraag heb gekregen kan mijn topic worden gesloten.
En dat staat nergens.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: account verwijderen/definitief afmelden

Bericht door nirwana »

Stel dat iedereen na een succesvolle reactie weer zijn/haar account zou verwijderen.
Dan weet je niet meer wie een bepaalde vraag gesteld heeft.
Als je ook nog de beantwoorde onderwerpen zou verwijderen, dan houd het forum helemaal niets meer over.

Een forum is echter ook een handige informatiebron zonder dat je eerst een vraag stelt.
Bijvoorbeeld als je via Google een vraag intikt en dan op een forum een goede oplossing vindt. Daarvoor zijn forums interessante informatiebronnen.

Dat is de reden dat je niet langs komt komen, een vraag kunt stellen en daarna weer alles verwijderen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
dana888
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 juni 2015, 9:42
    Windows 7 Firefox

Re: account verwijderen/definitief afmelden

Bericht door dana888 »

Sorry, zo bedoelde ik het niet. Vraag is hoelang blijft een account aktief m.b.t. inloggen.
Misschien heeft 1 van jullie antwoord op de vraag: waarom ik via google "veilig internetbankieren" op een pagina kom van mijn bank waar dan staat: deze pagina bestaat niet.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: account verwijderen/definitief afmelden

Bericht door nirwana »

dana888 schreef:Sorry, zo bedoelde ik het niet. Vraag is hoelang blijft een account aktief m.b.t. inloggen.
Een account blijft actief zolang je mij niet verzoekt om het account te verwijderen. Nu kun je een vraag hebben over Firefox of Thunderbird, maar een volgende keer kan de vraag gaan over andere opensource software of het opzetten en onderhouden van een eigen website.
dana888 schreef:Misschien heeft 1 van jullie antwoord op de vraag: waarom ik via google "veilig internetbankieren" op een pagina kom van mijn bank waar dan staat: deze pagina bestaat niet.
Bedoel je https://www.regiobank.nl/particulier/ho ... ieren.html ?
Dat ligt dan aan hoe deze bank omgaat met hun website. Als zij handig zijn dan sturen ze bezoekers die deze - blijkbaar verouderde - pagina opvragen direct door naar http://www.regiobank.nl/particulier/hom ... ieren.html
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
dana888
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 juni 2015, 9:42
    Windows 7 Firefox

Re: account verwijderen/definitief afmelden

Bericht door dana888 »

Fijn, bedankt.
Heb de desbetreffende bank een mailtje gestuurd over deze "oude" link.
Probleem opgelost.
Gesloten