Het goeie alternatief!

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Het goeie alternatief!

Bericht door frits »

Eigenlijk gebruik ik alleen Firebird als het gaat om Mozilla-producten. Ik mag wel zeggen dat ik vrij lang op zoek ben geweest naar de juiste browser. K-Meleon (wel gebaseerd op Mozilla) leek dat te gaan worden, totdat ik in 2002 op het spoor kwam van Phoenix. Vanaf het begin heb ik er iets in gezien, en al die tijd de browser (die nu Firebird heet) in de gaten gehouden. Nu kan ik niet meer zonder. Het doet wat ik wil dat het doet, en vooral tabbed browsing is ideaal. Daarnaast heb je de keus uit een groot aantal extensies. Daarvan gebruik ik er een flink aantal, en ook dat vergroot het gemak van Firebird. Heel sporadisch gebruik ik nog Opera of IE (met name om sites te vergelijken), maar zou niet meer terug willen.
Gebruikersavatar
mark_roeling
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 december 2004, 15:36
    unknown unknown

Bericht door mark_roeling »

Tabbed browsers, extenties, IE gebaseerd --> Maxthon!
Tot volle tevredenheid.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

mark_roeling schreef:Tabbed browsers, extenties, IE gebaseerd --> Maxthon! Tot volle tevredenheid.
En net omdat het gebaseerd is op IE, vind ik Maxthon zo slecht.

Je krijgt dan immers ook last van de nadelen waar IE mee te maken heeft. Maxthon is eigenlijk maar een soort 'schil' rond IE, dus qua onveiligheid zit je op hetzelfde niveau...

Tabbed vensters en extensies heb je ook in Firefox. Wat houd je dus eigenlijk tegen om Firefox (of Mozilla) te gebruiken??
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

mark_roeling schreef:Tabbed browsers, extenties, IE gebaseerd --> Maxthon!
Tot volle tevredenheid.
Dat is nou het probleem... mensen zijn te snel "tevreden" en kijken niet verder :(
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

*Vindt het naar flame bait ruiken*

Gezien post count enzo :roll:
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Plaats reactie