i dont care about cookies werkt niet meer op sommige websites na upgrade voor Firefox 57

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Android Firefox

i dont care about cookies werkt niet meer op sommige websites na upgrade voor Firefox 57

Bericht door toshibake »

Hallo, kan iemand mij wat info bezorgen hoe het komt dat de extensie i don't care about cookies na de update (voor Firefox 57) op bepaalde website niet meer werkt terwijl voordien wel (Het Laatste Nieuws 24/24)
Gebruikersavatar
markh
Berichten: 181
Lid geworden op: 1 januari 2010, 10:22
    Windows 7 Firefox

Re: i dont care about cookies werkt niet meer op sommige websites na upgrade voor Firefox 57

Bericht door markh »

Het zou kunnen dat een ander type cookies wordt gebruikt, of dat de add-on bepaalde typen niet meer verwerkt, of dat er een conflict met een andere add-on is. De add-on heeft zo te zien een volledige herziening doorgaan (anders zou hij niet geschikt zijn voor FF 57+). Je kunt het beste contact opnemen met de ontwikkelaar via https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/.
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Firefox

Re: i dont care about cookies werkt niet meer op sommige websites na upgrade voor Firefox 57

Bericht door toshibake »

Oké, bedankt voor de info. Ik heb de functie 'report a cookie warning' ook al meerdere keren aangeklikt. Nu ja, zolang het maar op enkele bezochte websites is. Werkt wel in Chrome maar ja, dan zit je veel meer met cookies (spyware).
Gebruikersavatar
Leono
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 september 2014, 18:13
    Windows 7 Chrome

Re: i dont care about cookies werkt niet meer op sommige websites na upgrade voor Firefox 57

Bericht door Leono »

Hallo toshibake,

Misschien heb ik een tip voor u: als u SRWare Iron zou installeren, kunt u uw vrees voor spyware laten varen. Terwijl u ten volle kunt genieten van allerlei Chrome gerelateerde voordelen.

Zou u deze tip eens in overweging willen nemen?
Geduldig bladeraar
toshibake
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 februari 2013, 19:59
    Windows 10 Chrome

Re: i dont care about cookies werkt niet meer op sommige websites na upgrade voor Firefox 57

Bericht door toshibake »

Euh, ik heb deze al eens geinstalleerd Leono. Ook Brave. Ik gebruik nu verschillende browsers door elkaar,Firefox, SRWare Iron en Chrome maar ik denk dat Chrome mijn standaard browser wordt. Ik heb minder en minder tijd en deze geeft de minste mankementen. Ik weet het, ten dele ten koste van mijn privacy, maar dat neem ik er dan maar bij
Plaats reactie