Facebook Container

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Ticon65
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 juni 2014, 23:03
    Windows 10 Firefox

Facebook Container

Bericht door Ticon65 »

Na installatie van de Facebook Container is het icoontje (rechts in de balk) niet selecteerbaar (grijs). Ook krijg ik bij het openen van Fb geen activatie-scherm van de container te zien.
Ik ben vast iets heel simpels vergeten te activeren en zie dat over het hoofd :( , dus suggesties zijn welkom.

Alvast dank :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Facebook Container

Bericht door nirwana »

Heb je de stappen in https://support.mozilla.org/kb/facebook ... werkt-niet al doorlopen ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Ticon65
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 juni 2014, 23:03
    Windows 10 Firefox

Re: Facebook Container

Bericht door Ticon65 »

Hai Nirwana,
Ik heb de link gelezen en gevolgd. Ik kan nog steeds de container niet gebruiken. Hij staat wel in mijn add-ons als geïnstalleerd.
Wanneer ik het '2e' advies volg en de link wil gebruiken krijg ik een melding van Firefox dat de link "niet is toegestaan" in FF.

Na de 2e keer de link gevolgd te hebben en toestemming te hebben gegeven lijkt de container te zijn geïnstalleerd. Het icoontje is zichtbaar in de balk alleen niet actief (grijs).

Alvast dank voor je reactie ;-)
Plaats reactie