Smartphone, 1° keer qr codes opslaan

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
tjein
Berichten: 60
Lid geworden op: 6 juli 2011, 17:17
    Windows 10 Chrome

Smartphone, 1° keer qr codes opslaan

Bericht door tjein »

Ik heb een ticket gekocht in Zaventem. De papieren boardingpass gebruiken ze niet meer door covid. En je kunt max 24 uur op voorhand inchecken. Kontakteren via mijn gsm heb ik aangeduid.
Thuis zou dat nog gaan om te vertrekken en via de laptop boardingpass printen maar in Spanje niet.
Ik heb een smartphone met 'n ander nr maar mobiel netwerk staat uit en herlaadkaart. Als ik mijn gsm sim card erin steek zijn de app's stuk. Als't moet plaats ik mijn sim car erin met nr bekend bij die maatschappij.
Via dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=tnEZL3eMsvI 0:48 wordt dan de qr naar je smartphone gezonden. Dit zal de digitale instapkaart zijn.
Ik zal mij moeten aanpassen en met de smarphone naar ginds moeten. Een Moto 3°gen 4G is dat van 2015.
Moet ik mij registreren bij Brussel Airlines of is dit een algemene qr app?
tjein
Berichten: 60
Lid geworden op: 6 juli 2011, 17:17
    Windows 10 Chrome

Re: Smartphone, 1° keer qr codes opslaan

Bericht door tjein »

Zelf wat gaan opzoeken. Met de app QR moet je de QR filmen op de incheck. Voor 't werk scan ik toch 2 maal per dag een qr. Waarom die filmpjes zo onduidelijk zijn(wees op tijd, winkel, eet, drink, iets op't vliegveld).
De qr app heeft minimum 1 maal updates nodig op 10 dagen. Dus ik zal mijn gsm sim card in de smartphone moeten plaatsen en mobiel netwerk aan.
1 + puntje, in Spanje heb ik een Shuttle bus, 2 dagen voor je afreis moet je dat bureau info vragen over het ophaalpunt & uur. Dat Spaans of zelfs Engelstalig genoemd adres is niet te ontcijferen; Via email kan ik't lezen en op voorhand al gaan zoeken.
Plaats reactie