Mozilla-installatieprobleem

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Mileo
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 maart 2023, 6:30
    Windows 10 Chrome
Contacteer:

Mozilla-installatieprobleem

Bericht door Mileo »

Ik heb Libre Office verwijderd en blijkbaar heeft het het bestand VCRUNTIME140_1.dll verwijderd als onderdeel van het verwijderingsproces. Vanaf dit punt zou Firefox openen, maar geen verbinding maken met internet, hetzij door op een van de koppelingen in de werkbalk te klikken, hetzij door het adres rechtstreeks te typen. Ik heb alle oplossingen geprobeerd die ik op de ondersteuningspagina's kan vinden, variërend van een poging om het bestand van een andere locatie te kopiëren tot het opnieuw installeren van Visual C++ vanaf de Microsoft-website, zowel de 64-bits als de x86-versies. Nadat ik de nieuwste versie van Visual C++ heb gevonden en geïnstalleerd, krijg ik nu de foutmelding "Het procedure-ingangspunt _CxxFramehandler4 kon niet worden gevonden in de dynamic link-bibliotheek C\WINDOWS\SYSTEM32\MSVCP140.dll" aan het begin van het installatieproces, en natuurlijk is Firefox niet geïnstalleerd. Eventuele suggesties voor een weg vooruit?
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Mozilla-installatieprobleem

Bericht door Mad Maks »

Hi
Kan je proberen iets duidelijker te zijn. Je probeert Firefox te installeren? in welke windows versie? heb je de computer herstart nadat je de andere programma's hebt geinstalleerd/ verwijdert?

Groet
Tim Maks
Plaats reactie