Inloggen website > Blanco scherm

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

Inloggen website > Blanco scherm

Bericht door Gast »

He mensen,

Mozilla heeft bij mij een bug :|, Als ik wil inloggen op www.samsungmobile.com dan krijg ik gewoon een blanco pagina, geen inlogscherm of een welkom menu : zeg maar een auto:blanc. Daarnaast staat onderin de statusbar dat het laden gereed is. een beetje irritant, nou moet ik steeds IE gebruiken :[

Hebben meer mensen dit?

Gr Thomas
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ja ik heb hetzelfde probleem als ik inlog met fictief id en wachtwoord. Het blijkt dat het gebruik maakt van (IEonly?) JavaScript, dat Mozilla iig niet ondersteunt:

JavaScript Console
-------------------------
Error: document.frm_login has no properties
Source File: https://www.samsungmobile.com/login.jsp
Line: 10

Daarom kan het niet verstuurd worden. En krijg je een pagina waarin niets wordt weergegeven, omdat er geen andere elementen zijn.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

ik heb wel eens van een tooltje gehoord waardoor mozilla verstuurd dat hij als IE functioneert. Ik weet neit of die plug-in gaat helpen?

Ik vindt het in ieder geval zeer irritant dat mozilla hier niks aan doet :o
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Anonymous schreef:Ik vindt het in ieder geval zeer irritant dat mozilla hier niks aan doet :o
Waar zou Mozilla dan iets aan moeten doen? Als de javascript niet volgens de standaard is, kun je toch moeilijk verwachten dat het correct werkt nietwaar?
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Er zal heus wel een makkelijke oplossing zijn niet? Of is er al een oplossing?

Iemand?
cat
Berichten: 29
Lid geworden op: 7 maart 2004, 1:09
    unknown unknown

Bericht door cat »

Het ligt niet aan Mozilla, maar aan de makers van de Samsung-website. Het script is niet goed geschreven en daar is Samsung voor verantwoordelijk. Vanuit de browser/je pc kun je daar niets aan veranderen. De enige mogelijke oplossing is volgens mij een e-mail sturen naar Samsung met het vriendelijke doch dringende verzoek hun site volgens de standaarden te maken zodat iedereen erop kan. :roll:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anonymous schreef:ik heb wel eens van een tooltje gehoord waardoor mozilla verstuurd dat hij als IE functioneert. Ik weet neit of die plug-in gaat helpen?
Dat kun je gebruiken als je op een bepaalde website actief geweerd wordt. Dan kun je je voordoen als ware het een andere browser en vaak blijkt dan dat de site met Mozilla prima werkt, dus dat men net zo goed die blokkade kan opheffen.
Anonymous schreef:Ik vindt het in ieder geval zeer irritant dat mozilla hier niks aan doet :o
Mozilla kan daar verder weinig aan doen. Anders zou Mozilla voor iedere mogelijke programmeerfout in een website een oplossing moeten bieden. Dat lijkt me wat veelgevraagd. Daarom is het aan de makers van websites om te testen of hetgeen zij maken ook goed functioneert met andere browsers.
Kost het bezoekers namelijk teveel moeite om de website te bezoeken, dan komen deze niet zo snel terug. Daarom kan een website-bouwer er maar beter voor zorgen dat de site het in de meeste browsers goed doet.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie