Work offline/Geschiedenis terugkijken werkt niet.

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Holodoc
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 april 2004, 10:25
Locatie: Bunschoten-Spakenburg
    unknown unknown

Work offline/Geschiedenis terugkijken werkt niet.

Bericht door Holodoc »

Met Firefox kan je offline de bezochte site opnieuw bekijken.
Mij lukt dit niet, het lijkt wel of alleen de link opgeslagen wordt maar niet de informatie van de pagina zelf.
Alle instellingen staan zoals het moet en ik heb zelfs buffer vergroot naar 200000 kb.
Wie kan mij helpen.

Holodoc
ThE MoRe YoU kNow tHe MoRe yOu Grow.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Work offline/Geschiedenis terugkijken werkt niet.

Bericht door nirwana »

Holodoc schreef:Alle instellingen staan zoals het moet en ik heb zelfs buffer vergroot naar 200000 kb.
En je hebt in het Bestand-menu (File) ook Work Offline aangevinkt ?

Offline-ondersteuning zit in Firefox sinds versie 0.8, dus dan zou ik verwachten dat het wel werkt. Iemand anders ervaring met het offline gebruik van Firefox ?
Zelf gebruik ik kabel-Internet en ben ik nooit offline, dus kan ik dit wat lastig in het echt testen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Misschien heeft het hier ook wat mee te maken:
http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=229763
Alleen kan ik zo de impact van die bug-omschrijving niet inschatten.

Als extraatje zou je ook dit programma kunnen gebruiken:
http://www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle/
Dat werkt als een proxy-server, maar dan op jouw eigen PC. Het is dus een browser-cache, maar dan buiten de invloed van de browser. En ongetwijfeld zal dit programma meer mogelijkheden bieden dan de browser doorgaans doet.
Alleen wordt je daar mogelijk beperkt doordat je Firefox waarschijnlijk onder Windows draait en dit programma is voornamelijk voor UNIX geschreven. Over hun Windows-versie zegt men het volgende: "there is however a partially working Win32 port available". Ik weet niet wat men bedoelt met 'deels werkend', maar je zou het allicht kunnen proberen als Firefox op dit punt dienst weigert. Zie ook http://www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle/README voor meer info over het programma.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Holodoc
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 april 2004, 10:25
Locatie: Bunschoten-Spakenburg
    unknown unknown

Re: Work offline/Geschiedenis terugkijken werkt niet.

Bericht door Holodoc »

nirwana schreef:En je hebt in het Bestand-menu (File) ook Work Offline aangevinkt ?
Geweldig, inderdaad, door de optie "Offline werken"aan te vinken kan ik nu ook zonder internetverbinding de geschiedenis van mijn surfgedrag bekijken.

Bijkomend voordeel: het scheelt in je download snelheid en eventuele limiet.
Firefox zal eerst de info terughalen uit je buffer en wanneer de "herladen" button gebruikt wordt de pagina ververst.

Bedankt. :P :P :P :P
ThE MoRe YoU kNow tHe MoRe yOu Grow.
Plaats reactie