Automatisch offline gaan

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Jozef
    unknown unknown

Automatisch offline gaan

Bericht door Jozef »

Hai allemaal,

Ik gebruik nu ook thunderbird en alles gaat naar behoren. buiten één zaakje. Indien men werkt met een gewone telefoonmodem is het om financiële redenen oppassen om niet per ongeluk een hele avond online te zijn. Bij outlook express kon ik instellen dat na het verzenden en of binnenhalen van mail de modem afgesloten werd. Is dit ook bij thunderbird mogelijk?

Dank,

Jozef
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Hiervoor wordt de Offline-extensie gebruikt. Als je de Engelstalige Thunderbird hebt, gebruik dan deze versie.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Volgens mij (maar ik kan het natuurlijk fout hebben) doet de offline extensie niet waar hij om vraagd, namelijk automatisch offline gaan na het binnen halen van de mail.

Tenminste ik kan geen instelling vinden waar dat ingesteld kan worden, maar ik ben geen ervarings deskundige want ik ben altijd online ;-)

Groet

MM
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Mad Maks schreef:Volgens mij (maar ik kan het natuurlijk fout hebben) doet de offline extensie niet waar hij om vraagd, namelijk automatisch offline gaan na het binnen halen van de mail.
'k Ben er eigenlijk ook niet zeker van of je het kan instellen zodat hij automatisch offline gaat na het inhalen van de berichten... En aangezien ik altijd online ben, ga ik deze extensie ook niet uitvoerig uitproberen.

Misschien is er een andere extensie hiervoor?
Tenminste ik kan geen instelling vinden waar dat ingesteld kan worden, maar ik ben geen ervarings deskundige want ik ben altijd online ;-
Ja, breedband rocks!! En eigenlijk is het helemaal zo duur nog niet (zeker niet als je nog bij je ouders woont ;-) ).
Laatst gewijzigd door ByteWarrior op 19 mei 2004, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Koraalduivel
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 oktober 2003, 22:04
Locatie: Zoetermeer
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Koraalduivel »

Ik vraag mij af of deze extensie nog steeds werkt. Hij is weliswaar officieel maar al lange tijd niet bijgewerkt. Updated: 2003-10-31
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Koraalduivel schreef:Ik vraag mij af of deze extensie nog steeds werkt. Hij is weliswaar officieel maar al lange tijd niet bijgewerkt. Updated: 2003-10-31
op de site is hij inderdaad niet lang bijgelwerkt maar de offline extensie wordt nu standaard meegeleverd met de zip / setup bestanden. Die wordt nog dagelijks veranderd/verbeterd, in iedergeval de UI verandert regelmatig (en dus ook de vertaling :-) )
Plaats reactie