Mailserver?

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Dany
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2004, 7:04
    unknown unknown

Mailserver?

Bericht door Dany »

Hallo, wanneer ik Mozilla opstart krijg ik volgende vermelding: Verzending van uw wachtwoord is niet gelukt. Mailserver pop.tiscali.be antwoordde; mailbox locked bij other server.
Wat is hier mis?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Heb ik ook al eens gehad. Heb je toevallig een andere sessie openstaan? Hiermee bedoel ik of je met een ander programma tegelijkertijd de mailbox opent.

Soms is het probleem opgelost na het opnieuw opstarten van TB...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb dit ook wel eens gehad aangezien ik ook een mailchecker voortdurend heb draaien. Die kunnen dan soms gelijktijdig de mailbox geopend hebben en dat geeft conflicten.
Maar zegt-ie echt "locked by other server" ? Het lijkt me namelijk dat er een andere client is die de mailbox lockt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Dany
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2004, 7:04
    unknown unknown

mailserver

Bericht door Dany »

:D Probleem is opgelost. Laat bij het opstarten niet automatisch naar nieuwe zoeken.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Eén keer zeggen dat het opgelost is, is genoeg hoor. Het wordt niet 'opgeloster' dan het al is :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Eén keer zeggen dat het opgelost is, is genoeg hoor. Het wordt niet 'opgeloster' dan het al is
Onze database-server had vanmiddag de nodige problemen. Ik neem aan dat dat daardoor is veroorzaakt. Maar nu is het weer hersteld en zou alles goed moeten draaien.

Mocht iemand nog ergens problemen tegenkomen dan horen we het graag...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie