2 vragen - 1 opmerking

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Liesje
Berichten: 243
Lid geworden op: 14 november 2004, 22:08
    unknown unknown

2 vragen - 1 opmerking

Bericht door Liesje »

Opmerking (om volgende keer mee te nemen in bijstelling?)
Toen ik de naam van een map onder Lokale mappen wilde veranderen, kreeg ik de volgende Engelstalige waarschuwing:
The folder could not be renamed. Perhaps the folder is being reparsed, or the new name is not a valid folder name.

Vragen
De optie 'Altijd minimaliseren naar systeemvak' (vinkje aan!) in de extensie Minimize to Tray werkt niet bij mij in TB en FX. Ik ga er vanuit dat ook al druk ik op het kruisje Afsluiten (ipv - ), dat het programma altijd naar het systeemvak moet gaan. Of heb ik dat verkeerd begrepen? :roll:

In het scherm Nieuw bericht heb ik aan de linkerkant mijn adresboek staan. Nu ergert het me dat het scherm maar deels in de breedte opengeklapt is; de knop onderaan 'Toevoegen aan Cc: zie ik maar ten dele en de schuifbalk helemaal niet! En dat laatste, daar gaat het me om. Ik moet altijd het adresvak naar rechts uittrekken om het zichtbaar en bereikbaar te maken.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is er misschien een oplossing voor om dat vast te zetten? :?:
Hartelijke groeten,
Liesje

Ik ben er niet voor in de wieg gelegd, maar ik vind het wél leuk!
Gebruikersavatar
Lieske
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 december 2004, 14:04
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lieske »

Als je minimizetotray gebruikt, en je wilt FX of TB niet afsluiten maar minimaliseren in het systeemvk, moet je op minimaliseren klikken. Als je op afsluiten drukt, sluit het programma.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: 2 vragen - 1 opmerking

Bericht door Gert-Paul »

Liesje schreef:Opmerking (om volgende keer mee te nemen in bijstelling?)
Toen ik de naam van een map onder Lokale mappen wilde veranderen, kreeg ik de volgende Engelstalige waarschuwing:
The folder could not be renamed. Perhaps the folder is being reparsed, or the new name is not a valid folder name.
Idd. Ik heb even het taalpakket doorzocht en kwam toen folderRenameFailed in messenger.properties tegen.
In het scherm Nieuw bericht heb ik aan de linkerkant mijn adresboek staan. Nu ergert het me dat het scherm maar deels in de breedte opengeklapt is; de knop onderaan 'Toevoegen aan Cc: zie ik maar ten dele en de schuifbalk helemaal niet! En dat laatste, daar gaat het me om. Ik moet altijd het adresvak naar rechts uittrekken om het zichtbaar en bereikbaar te maken.
Ik kan de zijbalk gewoon wat breder slepen en dan is de schuifbalk en de CC-knop gewoon zichtbaar. Het probleem zit het erin dat iedere keer als ik Thunderbird opnieuw opstart het weer de originele staat heeft. Dat lijkt me dus idd een bug.
Gebruikersavatar
Liesje
Berichten: 243
Lid geworden op: 14 november 2004, 22:08
    unknown unknown

Bericht door Liesje »

Lieske schreef:Als je minimizetotray gebruikt, en je wilt FX of TB niet afsluiten maar minimaliseren in het systeemvk, moet je op minimaliseren klikken. Als je op afsluiten drukt, sluit het programma.
Maar waarom is er dan die functie in het optiescherm van minimizetotray om een vinkje te plaatsen bij "altijd minimaliseren naar systeemvak"???
Hartelijke groeten,
Liesje

Ik ben er niet voor in de wieg gelegd, maar ik vind het wél leuk!
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Re: 2 vragen - 1 opmerking

Bericht door Asterxx »

Gert-Paul schreef:Ik kan de zijbalk gewoon wat breder slepen en dan is de schuifbalk en de CC-knop gewoon zichtbaar. Het probleem zit het erin dat iedere keer als ik Thunderbird opnieuw opstart het weer de originele staat heeft. Dat lijkt me dus idd een bug.
Klopt, dat heb ik ook, en iedere keer pakt TB de standaardbreedte.
Ik kwam dit probleem ook tegen bij het vertalen van de extensie "Add to BCC-button". Die knop staat er ook niet helemaal op.
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    unknown unknown
Contacteer:

Re: 2 vragen - 1 opmerking

Bericht door Tonnes »

Gert-Paul schreef: Idd. Ik heb even het taalpakket doorzocht en kwam toen folderRenameFailed in messenger.properties tegen.
It's been a while.. ;)

Deze correctie was reeds meegenomen op pagina 3 van het topic 'Thunderbird 1.0 NL is klaar!', maar daar is tot nu toe nog (steeds) niks mee gedaan. :roll:
Plaats reactie