Sjablonen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
VenimK
Berichten: 4
Lid geworden op: 1 juni 2004, 11:06
    unknown unknown

Sjablonen

Bericht door VenimK »

Wordt daar soms aangewerkt, aan een paar vooringestelde sljablonen.

Heb wat aan het prutsen geweest met The Bat (sorry :) )
Daarin kon je dus op alles, en iedereen wat vooringestelde sjablonen instellen.

Dat was wel fun, en kwam wel eens van pas ...

Nu kan je ook wel sjablonen maken in TB, maar die zijn wat zwak vind ik persoonlijk.
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Je hoeft je niet te verontschuldigen omdat je The Bat gebruikt. Het is een goede mailclient met erg veel mogelijkheden. Ik spreek uit ervaring, en gebruik The Bat nog heel af en toe, met name omdat daar een groot aantal sjablonen ingesteld staat. Dat is een groot pluspunt van The Bat, en ik ben het met je eens dat dat in Thunderbird enigszins behelpen is. Je kunt ook niet gemakkelijk switchen in sjablonen, en met name als je meerdere accounts laat binnenlopen in TB (in mijn geval zes stuks) werkt dat lastig. In dit forum heb ik al eens de vraag gesteld of er niets iets op te bedenken valt, maar 'het kwartje is nog niet gevallen'.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ook voor TB zie ik goede dingen komen. Onlangs las ik iets over '1 POP inbox'. Als dat is wat ik denk (hetzelfde principe als bij Outlook Express waarbij alle mail in principe in dezelfde map binnenkomt en via regels verder is te verdelen) dan denk ik dat dat een welkome toevoeging is.

Op http://templates.mozdev.org had ik enige tijd geleden wel een project verwacht, maar er komt nog altijd niets. Dat leek mij een ideale naam voor een project dat voor de nodige templates zou gaan zorgen. En het project is opgezet door enkele namen die we ook van andere Mozilla-projecten kennen, dus ook dat zou goed moeten zitten. Maar voorlopig is het een erg lege project-site.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1447
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

nirwana schreef: Op http://templates.mozdev.org had ik enige tijd geleden wel een project verwacht, maar er komt nog altijd niets. Dat leek mij een ideale naam voor een project dat voor de nodige templates zou gaan zorgen. En het project is opgezet door enkele namen die we ook van andere Mozilla-projecten kennen, dus ook dat zou goed moeten zitten. Maar voorlopig is het een erg lege project-site.
als reaktie op je nieuws bericht had ik je al gemld dat templates.mozdev.org geen project is maar de een plek waar project owners de standaard templates voor hun mozdev sites vandaan kunnen halen :-)

groet

MM
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Oh, sorry, die opmerking had ik gemist. Bedankt voor de update.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie