IE viewer, hoe te downloaden?

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
erikvanp
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 april 2005, 11:25
    unknown unknown

IE viewer, hoe te downloaden?

Bericht door erikvanp »

Hallo,
In de discussie rond de IE en FF pagina's van Gitana werd genoemd dat je een IE viewer oid. kan installeren vanaf: http://ieview.mozdev.org/ .

Dit lijkt me erg handig, maar......FF blokkeert het installeren/downloaden van de viewer en de un-installer.

Hoe krijg ik die spulletjes nu geïnstalleerd?? Ik wil ze trouwens graag eerst downloaden om ze dan pas te installeren.

Graag hulp.
Bedankt,
Erik
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Als op de link klikt met je rechter muisknop kan je kiezen voor koppeling opslaan als...
Je kan de extensie opslaan op je computer en daarna in je FX venster slepen om het te installeren.

Je kan ook gewoon klikken op de link, je krijgt dan een gele balk bovenaan je scherm. Klik dan op Opties bewerken en dan op toestaan.
Klik dan nogmaals op de link en de extensie zal geinstalleerd worden

succes

MM
erikvanp
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 april 2005, 11:25
    unknown unknown

Bericht door erikvanp »

Dank je wel,
Ik heb de viewer kunnen installeren. Is mi. hardstikke handig, omdat ik meest met FF werk en dus ookal mijn bladwijzers daar heb, maar helaas werken niet alle sites even goed, mooi dus.

De extension uninstaller heb ik nog niet geïnstalleerd weten te krijgen, ik zal het later nog eens proberen.

Bedankt voor je tip.
Groet,
Erik
Plaats reactie