Aangepaste RSS-feed voor Wiki

In de Wiki staan per onderwerp uitgebreide beschrijvingen van Mozilla-termen om zo iedereen snel op weg te helpen.
De Wiki maakt het ook mogelijk dat iedereen eraan kan toevoegen en wijzigen. In dit forum wordt daarover meer uitleg gegeven en kun je erover discussieren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Aangepaste RSS-feed voor Wiki

Bericht door nirwana »

Gisteravond heb ik nog eens uitgezocht waarom diverse links uit de RSS-feed van de Wiki geen goed resultaat gaven. Het bleek dat daar ook pagina's tussen zaten die een speciale betekenis hadden. Dat was me nooit zo opgevallen. Nu heb ik daar in de RSS-feed rekening mee gehouden. Daarom zie je in de feed nu ook dingen als Afbeelding, Overleg, Overleg_Gebruiker en Speciaal ervoor staan. Iemand met een beetje kennis van hoe de Wiki is opgebouwd ziet als snel waar die allemaal naar toe leiden.

Op die manier hoop ik dat het nu ook via RSS duidelijk is wat er zoal is aangepast in de Wiki. Voorheen waren de Overleg-pagina's me niet echt opgevallen, maar die zal ik vanaf nu ook wat beter in de gaten houden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie