Conflicterende extensies --> Speurders gezocht!

In de Wiki staan per onderwerp uitgebreide beschrijvingen van Mozilla-termen om zo iedereen snel op weg te helpen.
De Wiki maakt het ook mogelijk dat iedereen eraan kan toevoegen en wijzigen. In dit forum wordt daarover meer uitleg gegeven en kun je erover discussieren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Conflicterende extensies --> Speurders gezocht!

Bericht door adri »

Zoals beloofd en al maandenlang met diverse mensen besproken: het MozBrowserwiki-onderdeel Conflicterende extensies. Dit is slechts het begin, het vervolg moet worden een overzicht van de meest voorkomende conflicten die door extensies veroorzaakt worden. Dat wordt een hele klus en ik kan dat niet alleen, dus bij deze het verzoek aan u allen: Zijn er extensies bekend die problemen veroorzaken (vooral ook i.v.m. andere extensies), meldt het, of schrijf er een stukje over.

Het is niet de bedoeling om Bugzilla na te doen, maar wel om een zo goed mogelijk overzicht te krijgen van conflicterende extensies. Een belangrijk deel van de problemen met FF (en in mindere mate TB, heb ik de indruk) worden door extensies veroorzaakt. Vandaar dat het van belang is om dat eens goed in kaart te brengen.

NB 1: Probeer het journalistiek aan te pakken --> één bron is geen bron, er moeten minstens twee voorbeelden van het conflict bekend zijn!

NB 2: Indien u een stukje in dit wiki-onderdeel schrijft, wees kort, zakelijk, duidelijk en vooral: hou het voor iedereen begrijpelijk. 8)
Gebruikersavatar
Electronical
Berichten: 87
Lid geworden op: 4 oktober 2004, 19:37
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Electronical »

Zodra ik wat tegenkom wat verdacht lijk zal ik even nakijken en indien nodig rapporteren in de wiki. Tot nu toe ben ik zelf nog niet echt iets tegengekomen.

Op mijn steun kun je rekenen :wink: .
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Alvast bedankt! :)
Plaats reactie