activeren Thunderbird

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
merkheim
    unknown unknown

activeren Thunderbird

Bericht door merkheim »

Ben splinternieuw forumlid . bij installeren van Thundebird deed ik iets doms: gaf verkeerd , vervallen accountnaam op . Thunderbird wordt natuurlijk geweigerd door provider. Hoe kan ik de foute gegevens vinden, om juist accountnaam in te vullen ?
Hartelijk dank !

merkhout
edwinpatricia
    unknown unknown

Bericht door edwinpatricia »

via "extra" en "accountinstellingen"...daar kun je het aanpassen cq nieuwe
account anmaken en verkeerde verwijderen..
merkhout
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juni 2004, 21:54
Locatie: Houthulst
    unknown unknown

Bericht door merkhout »

edwinpatricia,
dank voor de hulp. Snel in orde gebracht . Moet nu alle faq's eens doornemen.
Eigenlijk vind ik IE niet zo bar slecht. Ik gebruik wel Slimbrowser (IE met schil errond), nog nooit problemen gekend
Is ook een snelle tabbrowser, met popup-stopper en zoom.
Toch probeer ik Thunderbird eens grondiger uit ; Groet en dank !
merkhout
Gebruikersavatar
JaY
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 juni 2004, 8:44
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JaY »

merkhout schreef:edwinpatricia,
dank voor de hulp. Snel in orde gebracht . Moet nu alle faq's eens doornemen.
Eigenlijk vind ik IE niet zo bar slecht. Ik gebruik wel Slimbrowser (IE met schil errond), nog nooit problemen gekend
Is ook een snelle tabbrowser, met popup-stopper en zoom.
Toch probeer ik Thunderbird eens grondiger uit ; Groet en dank !
merkhout
Je hebt het eerst over IE en daarna zeg je dat je Thunderbird nog eens uitprobeerd? Thunderbird is de emailclient en Firefox is een browser, om je vergelijking met IE te kunnen maken.
Slimbrowser bevat idd een aantal goede functionaliteiten (die je zelf al noemt), maar al deze (en meer!) zitten ook in Firefox. Het grote voordeel van Firefox is dat het niet op IE gebaseerd is (Slimbrowser wel), dus per definitie is Firefox veel veiliger! Ga maar is zoeken op google naar IE + Lek ;) Dit is dus de grootste reden waarom veel mensen Firefox gebruiken i.p.v. IE.
Plaats reactie