Op de site www.steunfirefox.nl staat het gironummer.
Alvast bedankt voor je bijdrage

Het gaat via PayPal dus heb ik de onderstaande info ingevoerd...Ronald-Jan schreef:We hebben nog altijd geld nodig voor de campagne, dus elke euro is welkom.
Op de site www.steunfirefox.nl staat het gironummer.
Alvast bedankt voor je bijdrage
SearchFeed.com schreef: Payment Options
Pay Pal
Accept PayPal: Yes
PayPal Email: firefoxfonds2@gmail.com
Zo'n advertentie kan mensen juist helpen Firefox te leren kennen. Ik dacht dat het ook de bedoeling was om de voordelen in de advertentie duidelijk te maken.dennispater schreef:EEn advertentie is leuk maar de mensen kennen firefox niet. Terwijl het super is. Jullie zouden wat meer moeten samen werken met het liefst microsoft maare dat zit er denk ik niet in. Dus de samen werking met google is een goede zet. En toch zijn er weinig mensen die firefox gebruiken. Als we gaan vergelijken dan. check ff deze site: browsers stats
Op dit moment heeft firefox 1/4 van de bevolking in nederland en staat hiermee op tweede.
Dat gebeurt vaak al wel, maar door zo'n advertentie bereik je mensen op een andere manier. Door dan ook nog eens posters op te hangen is het effect alleen maar groter.Er zou meer uitleg moeten komen waarom firefox in plaats van ie. Wat is er beter. Overtuig de mensen. Mond op mond reclame is goed en jullie ze zijn niks voor niks zo vergekomen. Dus dat wil wel wat zeggen.
Dus mijn suggesties is. Vertel de mensen waarom zij hun standaart browser die er bij het installeren van windows er gelijk opstaat moeten vervangen door firefox. Want voor mij is het nu zoek de verschillen en ik heb er genoeg gevonden.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en blijf promoten.