TB 0.7.2.

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Hans
    unknown unknown

TB 0.7.2.

Bericht door Hans »

Na het installeren van thunderbird 0.7.2 krijg ik onder mijn normale vensters een extra venster met een of andere code :
<menu id="offlineMenuItem" insertafter="trashMenuSeparator etc.....

Hoe kom ik hier vanaf ?

gr
Hans
hans.senden@gmail.com
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

eruit gaande dat je windows gebruikt:

ga naar je profielmap en verwijder chrome.rdf en herstart TB.

Succes

MM
Hans
    unknown unknown

Bericht door Hans »

Dit helpt niets ! Het extra venster blijft zichtbaar. Daarnaast kan ik in mijn berichtenvenster niet naar rechts scroller waardoor ik de datum bijvoorbeeld niet zie.

Hans
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

geef even wat meer info
besturingsysteem Tb engels of NL
etc
Hans
    unknown unknown

Bericht door Hans »

Windows XP

Ik had Thunderbird 0.7 NL
en heb bestand ThunderbirdSetup-0.7.2.exe geinstalleerd, omdat het niets zou uitmaken of je de NL-versie danwel de UK-versie.

Het probleem is inmiddels opgelost. Ineens viel me in dat ik mogelijk de oude verse moest deinstalleren. Nadat ik dat gedaan had, was het extra venster weg. Wel heb ik nu de engelse versie draaien.

Hans
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Hans schreef:Windows XP

Ik had Thunderbird 0.7 NL
en heb bestand ThunderbirdSetup-0.7.2.exe geinstalleerd, omdat het niets zou uitmaken of je de NL-versie danwel de UK-versie.

Het probleem is inmiddels opgelost. Ineens viel me in dat ik mogelijk de oude verse moest deinstalleren. Nadat ik dat gedaan had, was het extra venster weg. Wel heb ik nu de engelse versie draaien.

Hans
Het probleem wordt veroorzaakt door de NL offline extensie, ik heb eerst de crome.rdf in de chrome map van tb verwijderd en toen dat niet hielp de chrome.rdf in mijn profiel map, daarna was het opgelost. blijkbaar moeten bijde bestande door 0.7.2 opnieuw aangemaakd worden.

Groet

MM
Hans
    unknown unknown

Bericht door Hans »

Ik had beide chrome.rdf bestanden ook verwijderd maar niet tegelijk ;-) Toen de eerste verwijdering niet hielp heb ik de andere verwijderd. Blijkbaar moest je ze tegelijk weggooien.

gr
Hans
Plaats reactie