Mozilla pagina op website

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Plaats reactie
Samuël
    unknown unknown

Mozilla pagina op website

Bericht door Samuël »

Ik denk erover na om een pagina te maken zodat Telenetklanten beter geholpen kunnen worden wanneer zich problemen voordien. Telenet is verschrikkelijk Microsoftgericht. Zo helpt Easycare enkel wanneer IE en OE als standaard ingesteld staan. Gebruik je alternatieven, dan sta je in de kou. Zelf gemerkt in het verleden toen ik veel problemen had met Firefox en Thunderbird. Andere isp's kunnen ook maar dat kan ik niet alleen. Ik weet enkel hoe het bij Telenet ingesteld moet staan. Wie wil helpen voor andere isp's mag me gerust contacteren. PCTV werkt ook enkel wanneer je IE en WMP gebruikt. Tot mijn grote ongenoegen. Nu reeds staan er Firefox, Thunderbird en Nvu banners op mijn site.
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Mozilla pagina op website

Bericht door Sipster »

Samuël schreef:Ik denk erover na om een pagina te maken zodat Telenetklanten beter geholpen kunnen worden wanneer zich problemen voordien. Telenet is verschrikkelijk Microsoftgericht. Zo helpt Easycare enkel wanneer IE en OE als standaard ingesteld staan. Gebruik je alternatieven, dan sta je in de kou. Zelf gemerkt in het verleden toen ik veel problemen had met Firefox en Thunderbird. Andere isp's kunnen ook maar dat kan ik niet alleen. Ik weet enkel hoe het bij Telenet ingesteld moet staan. Wie wil helpen voor andere isp's mag me gerust contacteren. PCTV werkt ook enkel wanneer je IE en WMP gebruikt. Tot mijn grote ongenoegen. Nu reeds staan er Firefox, Thunderbird en Nvu banners op mijn site.
ik zou je graag willen helpen hoor, maar heb hier absoluut geen kaas van gegeten...
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Mozilla pagina op website

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Nu reeds staan er Firefox, Thunderbird en Nvu banners op mijn site.
Maar die staan nu wat ver naar onderen. Als je nu eens bovenaan je pagina die banners naast elkaar plaatst, dan is het meteen duidelijk. Zo kun je daar een rijtje buttons plaatsen van (opensource) programma's die jij de moeite waard vindt. Natuurlijk kun je daarvoor ook kleinere knoppen plaatsen omdat ze anders mogelijk teveel afleiden. Aan de andere kant moeten ze ook juist de aandacht trekken ;-)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Samuël
    unknown unknown

Re: Mozilla pagina op website

Bericht door Samuël »

nirwana schreef: Als je nu eens bovenaan je pagina die banners naast elkaar plaatst, dan is het meteen duidelijk. Zo kun je daar een rijtje buttons plaatsen van (opensource) programma's die jij de moeite waard vindt. Natuurlijk kun je daarvoor ook kleinere knoppen plaatsen omdat ze anders mogelijk teveel afleiden. Aan de andere kant moeten ze ook juist de aandacht trekken ;-)
Een klein maar geen onbelangrijk probleem, nirwana. Ik weet wél hoe je banners onder elkaar plaatst maar níet hoe je het naast elkaar plaatst. Daarom staan alle links inclusief banners gewoon onder elkaar. Ik begin langzaam aan html-code te leren maar sta nog niet zó ver. De code die ik wel ken, probeer ik aan te passen met kladblok. Voor de rest gewoon copiëren en plakken.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Mozilla pagina op website

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Een klein maar geen onbelangrijk probleem, nirwana. Ik weet wél hoe je banners onder elkaar plaatst maar níet hoe je het naast elkaar plaatst.
Gewoon even slepen met die afbeeldingen. Net als dat je tekst naast elkaar kunt plaatsen, zo kun je ook afbeeldingen naast elkaar plaatsen. Desnoods zet je er een (of meerdere) spatie(s) tussen om ze van elkaar te scheiden. In Nvu kun je de banners gewoon naast elkaar slepen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie