Na ninstall Fire fox 0.9 alle mappen Eudora verdwenen

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Laser
    unknown unknown

Na ninstall Fire fox 0.9 alle mappen Eudora verdwenen

Bericht door Laser »

Hi,

Vanavond Fire fox vanuit scarlet Belgie gedownloaded en geinstalleerd.
Was ontevreden en het het via het config scherm ge-oninstalleerd.

Het mail programma Eudora ( 6.0.1.1.) is nu totaal alle info verloren.
Bij het ophalen van de post vroeg hij om passwords.Bij nakijken wat er aan de hand was, bleek ALLE accounts, alle mail mappen verdwenen.
Het was een geheel schone opstart versie geworden.

Ik gebruik W'98 op een Celeron 500 Mhz.

Ook is op de HD total niks meer te vinden over de oude mail accounts of mappen.Behalve de geheel lege standaard mappen.

Is dit de wraak van Fire fox :-((((

Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen ?

Thanks,

Paul.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Na ninstall Fire fox 0.9 alle mappen Eudora verdwenen

Bericht door ByteWarrior »

Laser schreef:Vanavond Fire fox vanuit scarlet Belgie gedownloaded en geinstalleerd. Was ontevreden en het het via het config scherm ge-oninstalleerd.
Wow, na één avond weet jij al of een programma de moeite waard is of niet? Je had het tenminste een week moeten uitproberen...
Het mail programma Eudora ( 6.0.1.1.) is nu totaal alle info verloren.
Ben je zeker dat je Firefox geuninstalled hebt en niet Eudora??? De E komt net voor de F...

Firefox heeft niets met Eudora te maken (het weet zelfs niet in welke mappen het staat), dus het lijkt me sterk dat Firefox je Eudora-installatie naar de knoppen helpt. Controleer eens of Firefox nog geïnstalleerd is...
Is dit de wraak van Fire fox :-((((
Firefox?? Wraak??
Het lijkt me hier eerder om een vergissing te gaan.

Als je geluk hebt, staat het overgrote deel van je mails nog op de server. Dan hoef je enkel de instellingen terug in te vullen en dan krijg je je mails terug...
Dit is nu net waarom iedereen zegt dat je op tijd en stond backups moet nemen... :?
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Laser schreef:Hi,

Vanavond Fire fox vanuit scarlet Belgie gedownloaded en geinstalleerd.
Was ontevreden en het het via het config scherm ge-oninstalleerd.

Het mail programma Eudora ( 6.0.1.1.) is nu totaal alle info verloren.
Bij het ophalen van de post vroeg hij om passwords.Bij nakijken wat er aan de hand was, bleek ALLE accounts, alle mail mappen verdwenen.
Het was een geheel schone opstart versie geworden.
Als Eudora geen adware was had ik het even geïnstalleerd om te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn...:shock: Vooralsnog betwijfel ik dat de twee gebeurtenissen iets met elkaar te maken zouden kunnen hebben. De persoonlijke gegevens, instellingen enz. van Firefox worden bij deïnstallatie niet verwijderd, laat staan dat de instellingen van andere programma's verwijderd worden.

En of Firefox wraak op je neemt? Welnee hoor, het is een heel goedmoedig en gebruikersvriendelijk programma! :)
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

De uninstall gaat via Mozilla dus de vergissing tussen Eudora en Fire fox is onwaarschijnlijk.En dan was HEEL het program Eudora weggeweest en niet alleende mappen (.MBX) by the way lijkt me ook onwaarschijnlijk want Mozilla was wel uninstalled.Dus hij heeft wel Mozilla weggehaald.

Eudora Adaware program ? Bij testen naar ad aware komt niks naar boven .

By the way,de recovery gaat redelijk met Norton Unarese Wizzard ( Thank you Norton)

By the way,ik begrijp dat het geen wraak was, daarvoor stond er ook een smily achter de tekst...............

Thanks,

Paul.
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Anonymous schreef:Eudora Adaware program ? Bij testen naar ad aware komt niks naar boven .
Op deze veelgebruikte freewaresite staat het aangeduid als adware (het programma downloadt buiten jouw toestemming om reclame en toont het je):
http://www.webattack.com/freeware/comm/fwemclients.html
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ja, dat klopt , dat doet de gesponserde mode ook van Opera en dat doet elk programma dat aangeeft dat je het gratis mag gebruiken, maar dat er dan wel reclame boodschappen verschijnen.

Als je Eudora koopt vervallen de reclames ook .................
Plaats reactie