scrollbar verdwenen

Tips om handig gebruik te maken van Firefox als webbrowser.
Plaats reactie
ladybird2
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 augustus 2006, 20:47
    unknown unknown

scrollbar verdwenen

Bericht door ladybird2 »

Ik heb vanmiddag firefox opnieuw geinstalleerd na een pc crash. Ik heb nu versie 1.5.0.6 geinstalleerd. Maar bij eerdere versies van Firefox had ik altijd aan de rechterzijde keurig een scrollbar. Die is bij deze installatie compleet verdwenen.
Iemand enig idee?

Tnx alvast!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik zou het eens met een nieuw profiel proberen. Je hebt Firefox wel opnieuw geinstalleerd, maar heb je ook de hele computer nieuw geinstalleerd ? Als er nog een oud profiel is blijven staan dan kan dat die verdwenen schuifbalk mogelijk verklaren.

Update: ook kan het helpen om het standaardthema te gebruiken (als je dat niet al deed). Dit nav www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=158168
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
ladybird2
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 augustus 2006, 20:47
    unknown unknown

Bericht door ladybird2 »

Tnx. Probleem gefixed :D
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

Je kunt je bladwijzers en wachtwoorden etc meenemen naar je nieuwe profiel. De makkelijkste manier is om met mozbackup een backup te maken van je oude profiel (alleen de echt relevante dingen, neem je extensies niet mee!) en die backup te herstellen in je nieuwe profiel
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Plaats reactie