Show your desktop.

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Manuel schreef: Het werkt alleen niet (naar behoren), want:
Het geuploade bestand is te vinden onder http://upl.nl.tt/files/ClipBoard-1.jpg
Vervolgens:
Pagina kan niet worden gevonden
Ja, ik had gisteren toen ik het weer eens probeerde ook wat problemen. Moet het nog maar weer eens nalopen. Helaas is mijn php-kennis ook niet goed te noemen. Ik ken de beginselen, aanpassen gaat, maken is moeilijker.

Als het werkt kan je er pletteren wat je wilt, die 50 mb opslagruimte is toch niet direct vol. En als die vol is hebben anderen pech (lekker verwijderen). Ik ga eens proberen het upload gedoe te combineren met een inlog script.

Mijn Windows deskding komt eraan, mijn Ubuntu ziet er nog uit zoals die na de install is.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Zaffo schreef:
Manuel schreef: Het werkt alleen niet (naar behoren), want:
Het geuploade bestand is te vinden onder http://upl.nl.tt/files/ClipBoard-1.jpg
Vervolgens:
Pagina kan niet worden gevonden
Ja, ik had gisteren toen ik het weer eens probeerde ook wat problemen. Moet het nog maar weer eens nalopen. Helaas is mijn php-kennis ook niet goed te noemen. Ik ken de beginselen, aanpassen gaat, maken is moeilijker.

Als het werkt kan je er pletteren wat je wilt, die 50 mb opslagruimte is toch niet direct vol. En als die vol is hebben anderen pech (lekker verwijderen). Ik ga eens proberen het upload gedoe te combineren met een inlog script.
Ik houd het in de gaten, heb http://members.lycos.nl/allesalingebruik/zaffo/upload/ i.i.g. gebookmarked :) Inlogscript is wel een idee, anders denk ik dat het zo vol is...
Zaffo schreef:Mijn Windows deskding komt eraan, mijn Ubuntu ziet er nog uit zoals die na de install is.
Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Zaffo schreef:Helaas is mijn php-kennis ook niet goed te noemen. Ik ken de beginselen, aanpassen gaat, maken is moeilijker.
Als je er niet uit komt, dan plaats je gewoon wat code hier op het forum. Dan is er vast wel iemand met wat meer PHP-kennis die je ermee kan helpen of je in elk geval op de goede weg kan helpen. Heel MozBrowser draait immers op PHP (nee, gelukkig niet allemaal zelf gecodeerd) en zo zijn er nog wel meer bezoekers met sites die op PHP draaien.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

PHP is verschrikkelijk :evil:

Ik heb hier een boek: basuscursus PHP 4 (Academic Service) liggen en een boek PHP 4 van easy computing. Ben er zeer enthousiast mee begonnen: installeren van Apache, Php en MySQl en dan ga je met de eerste hoofdstiukken aan de slag en de errors vliegen mij om de oren. Dan denk je ik zal wel iets fouts hebben getypt en controleerd en controleerd je doet precies wat er staat en je controleerd nog eens en de errors blijven, maar komen. Ik smijt het boek na uren ploeteren op een lullig stukje code, in een hoek en begin aan het volgende boek: idem.

Ik begin er nooit meer aan !
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Frederik schreef:Dan denk je ik zal wel iets fouts hebben getypt en controleerd en controleerd je doet precies wat er staat en je controleerd nog eens en de errors blijven, maar komen. Ik smijt het boek na uren ploeteren op een lullig stukje code, in een hoek en begin aan het volgende boek: idem.
Als je hier eens wat van die foutmeldingen vermeld, dan kunnen we je verder helpen. Had het iets met parse-errors te maken ? Dan heb je je blijkbaar toch ergens niet aan de syntax gehouden. Daarnaast kunnen er natuurlijk ook talrijke andere fouten optreden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

adri schreef:Heftig!
Is dat je Ubuntu bureaublad?
Dan heb je er flink aan gesleuteld. :)
Hoe bevalt ie verder?
helaas weer trug naar windows
kreeg ubuntu niet aan de praat en wou jullie er niet mee lastig vallen
problemen: 1 dag wel en de andere dag geen geluid, trailers op quicktime werkten niet, firefox liep de hele tijd vast en nog wat kleine dingetjes
Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Dacht het al te zien. ;)
Sommige distro's werken gewoon niet lekker op bepaalde pc's.
Hardware...
Probeer gewoon een andere, SuSE of Mandriva of zo.
En je valt daar niemand mee lastig hoor, daar is die topic nu juist voor. :)
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

Ok, :)
Ga Mandriva eens uitproberen, ben m nu aan t downloaden
Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Frederik schreef:PHP is verschrikkelijk :evil: (...)
PHP vindt ik niet zo verschrikkelijk, ik ken al wat programmeer beginselen van basic voor mijn rekenmachine (hoe hou ik mezelf bezig op school). Wat ik erger vind zijn boekjes, ik leer liever door het te gebruiken of in dit geval scriptjes te lezen en proberen die aan te passen. Leren uit boeken doe ik al op school.

Laatste ben ik wel in de weer geweest met een Blender tutorial, simpelweg omdat het programma dingen doet waar ik helemaal niks vanaf weet en het te complex is om maar wat te vogelen. Naja, het is me uiteindelijk gelukt de hele tutorial te doen, gelukkig (nu helaas, op zoek naar weer een nieuwe) was ie niet zo lang.

Oja, die topic ging hier over, desktops, en in dit geval de mijne onder Windoos van dit moment.
Jochem
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 december 2004, 21:18
Locatie: België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Jochem »

http://users.skynet.be/fa407840/screen.PNG
Er staan nog niet veel opensource programma's op deze installatie, maar dat is omdat het nog een redelijke verse Windowsinstallatie is.
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

:?:
Laatst gewijzigd door rappie pappie op 2 december 2006, 14:17, 2 keer totaal gewijzigd.
RobC
Berichten: 148
Lid geworden op: 9 april 2005, 14:18
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door RobC »

Dit is wat ik elke dag zie. ;-)

Afbeelding
Mozilla/5.0 (OS/2; Warp 4.5; rv:10.0.10) Gecko/20100101 Firefox/10.0.10
Mozilla/5.0 (OS/2; Warp 4.5; rv:10.0.11) Gecko/20121116 Thunderbird/10.0.11
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Rappie pappie schreef:Ben ubuntu maar weer eens aan het pimpen gegaan. :D

Zie hier het resultaat.(UbuntuMac OSX.)
Kun je aan beginnende gebruikers aangeven wat je zoal op je desktop hebt draaien ? Bijvoorbeeld welke window manager je hebt draaien en waar die balk onderaan door wordt verzorgd enzo.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

:?:
Laatst gewijzigd door rappie pappie op 2 december 2006, 14:17, 5 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie