e-mails sorteren. Hulp gevraagd

Thunderbird-tips voor het handig lezen van e-mails, nieuwsgroepen en RSS-feeds.
Plaats reactie
hubert
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 december 2006, 21:12
Locatie: amstelveen
    unknown unknown

e-mails sorteren. Hulp gevraagd

Bericht door hubert »

Ik had mijn e-mails in de Inbox standaard gesorteerd op datum van binnenkomst. Maar opeens staat ze standaard alfabetisch gesorteerd op naam van Verzender . Hoe kan ik het weer terugveranderen? Ik klik op datum en dan staan ze er zoals ik wil maar als ik dan uit de Inbox ga, naasr iets anders en weer terug naar Inbox, staan ze weer op Naam Afzender. Wie kan mij helpen?
Dank
Hubert
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

dat kan
- beeld
- sorteren op
kies datum :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
hubert
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 december 2006, 21:12
Locatie: amstelveen
    unknown unknown

Re: e-mails sorteren. Hulp gevraagd

Bericht door hubert »

[quote="hubert"]Ik had mijn e-mails in de Inbox standaard gesorteerd op datum van binnenkomst. Maar opeens staat ze standaard alfabetisch gesorteerd op naam van Verzender . Hoe kan ik het weer terugveranderen? Ik klik op datum en dan staan ze er zoals ik wil maar als ik dan uit de Inbox ga, naasr iets anders en weer terug naar Inbox, staan ze weer op Naam Afzender. Wie kan mij helpen?
Dank
Hubert[/quote]
Beste Vulture, Dank voor de tip. Maar helaas, stel ik de berichten in zoals je zegt, ga ik vervolgens bijvoorbeeeld naar Verzonden berichten en weer naar Inbox zijn de berichten in de Inbox weer teruggesprongen naar de volgorde "alfabetisch" op naam Afzender... Nog een tip?[/quote]
Plaats reactie