Eventuele fouten in Firefox NL 0.9.3

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
BertV
    unknown unknown

Bericht door BertV »

Ik heb het volgende ontdekt met FireFox V0.9.3
Zonder Proxy server (thuis) geen probleem. Op mijn werk wordt gebruik gemaakt van een proxy server. De Engelse versie werkt prima als ik de instellingen voor de proxyserver aanpas. De Nederlandse versie (met dezelfde instellingen) kan internet niet op: Foutmelding HTTP error 407 (Proxy Authentication Required) Het scherm van de wachtwoordenbeheerder komt ook niet in beeld dus de foutmelding is verklaarbaar. Ik heb getest met de Nederlandse versie 0.93 en ook met de Engelse versie die met de taalmodule omgezet is naar Nederlands. Geen verschil.
Versie 0.8 NL werkt prima achter de Proxy server.

Ik heb ook even gekeken naar de 1.0 Preview versie (alleen nog maar Engels).
Daar lukt het wel maar regelmatig komt het scherm van de wachtwoordenbeheerder opnieuw terug. Lijkt me ook niet goed.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Het valt me op dat er veek fouten in de laatste vertaling zitten... niet alleen de vertalingen zelf helaas :cry:
eric
    unknown unknown

firefix 1.0 PR

Bericht door eric »

T zal vast aan mij liggen, maar ik kan de hele proxy authentication nergens invoeren.. ligt dat aan de firewall hier (bedrijfsnetwerk) of mis ik iets in de inlog mogelijkheden door FireFox?
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Het hoor hier te staan:

Tools >> Options >> General >> Connection Settings - Manual proxy configuration...
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Bladwijzer van DESE pagina maken ??
NoFear
    unknown unknown

Misschien niet alleen in NL versie

Bericht door NoFear »

:( Een directorie afgesloten met behulp van .htaccess en .htpasswd blijft moeilijk. Zodra in deze directory een andere pagina gekozen word krijg je weer een 404 te zien. :?

Met IE geen last van dat probleem. :roll:
Plaats reactie